Lähettäjä: kysymys naisille
Päivämäärä: 30.1.25 14:29:36
Muutama kysymys naisille, jotka ovat lähteneet avoimessa suhteessa olevien miesten kanssa suhteeseen:
1. Miksi valitsit avoimessa suhteessa olevan miehen? Oletko itse suhteessa?
2. Onko ihastuksen tunteilta vältytty ja suhde pysynyt pelkästään FWB-tyyppisenä?
3. Haluatko itse miehen kanssa mitään enempää?
4. Mitä ajattelet miehen puolisosta, vai ajatteletko mitään kummempaa?
Olen itse avoimessa suhteessa toisaalla seurustelevan miehen kanssa ja omalla kohdallani tilanne on tämä:
1. Olen avoimessa suhteessa itsekin, ja pelkään että sinkkumiehen kanssa tilanne mutkistuisi. Nyt on helppo sopia tapaamisista puolin ja toisin, kun ymmärrämme, että toisella on jo kumppani elämässään.
2. Juttu on jatkunut nyt muutaman kuukauden ja linjaus on selvä - romanttisia tunteita ei ole eikä tule, mutta tulemme hyvin juttuun ja toteutamme yhdessä vähän villimpiä seksuaalisia fantasioita. Mies on hyvin innoissaan niistä seksuaalisista kokemuksista, joita kanssani saa, mutta siinä kaikki. Rajanveto on ollut suunnattoman helppoa.
3. En halua miehestä muuta kuin tätä seksipohjaista kaveruutta. Näemme harvemmin kuin kerran kuussa.
4. Mies puhuu puolisostaan aina kauniisti ja kunnioittavasti, ja on onnellinen suhteessaan. Olen saanut naisesta elämäniloisen, avarakatseisen kuvan ja hän on myös nätti. Hän on nähnyt minun kuvani, koska halusi varmistaa, ettemme tunne toisiamme. Muuten emme ole tekemisissä toistemme kanssa.
---
Ja avoimella suhteella tarkoitan nyt tosiaan sitä, että se on ihan rehellisin kortein avoin eikä kukaan petä selän takana.
|