Lähettäjä: K
Päivämäärä: 30.1.25 22:01:23
Tämän purkin nappasin kaupasta, onko sitten "oikeanlaista" tavaraa.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/nuts-about-nature-100-
maapahkinavoi-smooth-340g/8710532452582
Pitänee kokeilla vielä ja laittaa vaan pienempi annos. Jos ei sitten roskiin tarttis laittaa kun joillekin näköjään vaivaa siitä. :D sanottakoon että yleensä mulla ei ruokaa mene roskiin, vaan syön vaikka päiväys olisi mennyt tyyliin viikko sitten ja lihojenkaan päiväyksillä ei nyt ole niin justiinsa (esim. Kaveri heittää broilerin reisipala paketin roskiin sinä päivänä kun päiväys on jos ei ehdi paistamaan niitä kun ei seuraavana päivänä voi enää käyttää. Mä voin ihan hyvin tehdä vaikka parilla päivällä olis päiväys mennyt). En viitti kellekään tuota purkkia antaa kun sitä sotkettu suussa ollella lusikalla. :D ruuanlaitto vähän heikkoa mulla, enimmäkseen eineksiä tai sit just jotain lihaa käristää uunissa/pannulla, niin ei mun mielikuvitus oikein riitä keksimään tuolle monia käyttökohteita. Mutta kokeillaan tuohon aamupalasmoothieen uudelleen pienemmällä määrällä vaan (aamulla lisäksi imaisin lusikan puhtaaksi, niin oli sit suussakin sitä raakaa tavaraa joka liimautu suuhun niin että piti hetken mukeltaa kun ei saanut nielaistua tai syljettyä pois. Melkein jo hätä tuli että mitä pitää tehdä. :'D että senkin takia tuli vähän nou-nou olo tuosta.).
|