Lähettäjä: huh
Päivämäärä: 30.1.25 14:19:29
"Ongelma ei liene vain siinä, että asian sanoo ääneen, vaan siinä, että ylipäätään ajattelee naisista siten."
Onko nykyään (nuorilla) naisilla todellakin noin kova tarve saada kuvitella olevansa "kaikki ja jokainen yhtä kauniita", että se jos joku edes AJATTELEE jonkun bimbotyylisen randomin rappuharjaripsistä ja suttuisesta meikistä että onpa kamalat tai ei ihastele ylipainoisen tursuilevaa olemusta hänelle liian pienissä vaatteissa, se on = naisvihaa?
Jos lähden ihmisten ilmoille seinästä reväistyn näköisenä, saako minusta silloin ajatella, että olen seinästä reväisty rumilus vai koskeeko tämä ajattelukielto (ja naisviha) vain tilannetta, jossa olen olen liimannut itseeni kaikki mahdolliset lisäkkeet, huuli- ja naamatäytteet, tällännyt kilon pakkelia että näkyy naapuripitäjäänkin että on meikattu ja konkottelen polvet koukussa korkkareilla selkä notkolla ja perä ojossa?
Olen varmaan sitten "katkera" vaikken edes 6-kymppinen kun olen aina ymmärtänyt, että kaikki ja jokainen maailman ihminen ei pidä juuri minun ulkomuotoani upeana, saattaa ajatella siitä jotakin eikä se silti ole naisvihaa. Etkä muuten 100% varmuudella ole sinäkään eikä naapurin mirkku kaikkien mielestä upea eikä sekään ole naisvihaa. Jos jotakuta miestä ei kiinnosta kun nainen menee tekemään aloitetta, sekin on varmaan naisvihaa (vaikka esim. hoikempi kelpaisi ja siksi kyseinen tarjokas ei kun ei ole hoikka, mutta naisvihaa on kun kaikki naiset on muka sama asia)......
|