Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä kaikkea kannattaa jakaa whats appissa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.1.25 16:32:23

Panikoin täällä, kun minulla oli hetken aikaa seksisuhde erään miehen kanssa. Ja kirjoittelimme hänen työpuhelinnumeron kautta whats appissa. Ja noh sisältö oli aika roisiakin. Voiko joku kolmas osapuoli päästä käsiksi tähän sisältöön?
Nyt minulla on uusi suhde ja mietin että kehtaanko mainita viesteissä mitään sen tuhmempaa tai seksiin viittaavaakaan!

Re: Mitä kaikkea kannattaa jakaa whats appissa

Lähettäjä: ,., 
Päivämäärä:   29.1.25 17:03:00

Ongelmana on ennemmi työpuhelin kuin wappi.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   29.1.25 17:05:28

Jos on isompi organisaatio, niin on todnäk pääsy ict-palveluilla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.1.25 17:46:40

No jos työpuhelimesta tekstailee niin mies siitä joutuu tilille etkä sinä. Missään organisaatiossa Mitkään IT palvelut ei kyttää kenenkään viestejä ellei sitten ole joku epäily että mies varastaa töistä tmv ja silloinkaan kukaan ei julkisesti levittele jos jotain seksiviestejä löytyy jostain. Jos jonkun pitää olla nolona niin sen miehen. Joten unohda koko juttu, mutta jatkossa mieti että uusi mies voi näyttää viestisi kavereille ja laittaa kaikki kuvasi myös jakoon että kannattaa vähän miettiä ylipäätään mitä jakaa koska mikään ei ikinä ole täysin turvallista.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.1.25 17:52:36

Kuvia en jaa koskaan kellekään, siitä olen pitänyt huolen, vaikka vähän mälsäähän se on. Viestejä vaihdellut sen mukaan minkälaista settiä sieltä miehen suunnilta tulee myös, niitä kuitenkin vakeampi jakaa niin että yhdistää minuun henkilönä tai ilman että paljastaa/nolaa myös itsensä. Pääasiassa siis osaan tunnistaa luotettavan tyypin, mutta täytyy ehkä jatkossa lopettaa näissä lyhyemmissä suhteissa moiset viestittelyt

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.