Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Te ketkä luulette että teitä seurataan (?)

Lähettäjä: luulot pois! 
Päivämäärä:   29.1.25 13:32:08

Onko perusteluja?

Re: Te ketkä luulette että teitä seurataan (?)

Lähettäjä: plääh 
Päivämäärä:   29.1.25 14:28:29

Ihanaa kun mt-ongelmien hoito on näin helppoa <3 Masentuneille sanotaan vaan että ota itseäsi niskasta kiinni, ja paranoideille skitsofreenikoille vaan että ei sua kukaan seuraa, luulot pois.

Miksei tätä hoitomuotoa ole tajuttu aikaisemmin??

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   29.1.25 14:58:12

Mua seurataan. Ex-mies seurasi pitkään sijaintitietojani tietämättäni, nyt en usko että enää pystyy. Ex-miesystävä hakeutuu edelleen samoihin paikkoihin joissa mahdollisuus törmätä, muttei uskalla ottaa suoraan yhteyttä… Mua ei haittaisi jos tyyppi ottaisi yhteyttä, on kiltti ja suloinen, mutta sen verran rohkeutta odotan aikuiselta mieheltä että uskaltaa olla suoraan yhteydessä.

No, ainakaan en varmaan kuolisi kenenkään huomaamatta poissaoloani :P

Lähettäjä: vitsi 
Päivämäärä:   29.1.25 15:02:01

Tiedättekö mikä on antistalkkeri?

Sellainen, joka opettelee hyvin tarkasti sen missä jokin henkilö asuu, käy töissä, liikkuu ja oleilee ja mihin aikoihin vuorokaudesta ja viikosta, jotta voi mahdollisimman hyvin välttää tämän kohtaamista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.1.25 15:10:07

On perusteluja. Taloni on paikassa, jossa ei ole mitään muuta. Kun ohi ajava auto pysähtyy ja taloni suuntaan katsotaan ja tämä toistuu niin se ei ole sattumaa. Myöskään pimeällä pihatien kohdalla seisova ihminen ei ole siellä sattumalta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.1.25 16:25:40

Mua on oikeasti seurattu. Yksi stalkkeri otti uhrikseen, soitteli puhelimeeni ja kun estin niin rupesi soittelemaan työpaikalle ja kyseli mua. Seurasi aina kun liikuin jossain yms. Oli muuten raskastasta aikaa kun aina ennen kotoa lähtemistä kyttäilin ikkunoista ulos että uskallanko lähteä ja joka matkaan piti suunnitella minne käännyn jos huomaan että se tyyppi on perässäni tai tulee vastaan. Aluksi pidin kyllä itseäni hulluna, ei kai kukaan nyt tämmöistä tavallista ihmistä seuraisi...

Pääsin tyypistä eroon poliisien ja oikeuden avustuksella.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.