Lähettäjä: glow
Päivämäärä: 29.1.25 23:57:18
Lähettäjä: Ginger
Päivämäärä: 29.1.25 12:16:26
Osa varmasti nauttii sinkkuudesta. Itse taas kuulun siihen sinkkujen porukkaan, joka kovasti tahtoisi parisuhteeseen. Täytin juuri 30v ja nyt miehen kaipuu rinnalle iski erityisen kovaa. Olen elänyt kiireistä opiskelujen ja urheilun täyttämää elämää nuoruuden ja siinä tavallaan tipahtanut pois deittailun kelkasta ihan kokonaan. Enkä edes oikein tiedä mistä aloitttaa miesystävän metsästys, kaikki tutut ja työkaveritkin on jo varattuja eikä treeneissäkään ole kuin naisia. Mutta sen tiedän, että ei se prinssi kotiovelle tule tai prismassa vastaan kävele. Joku tinder kuulostaa pelottavalta :D mutta onko se sitten se nykyajan juttu? Ja rehellisesti takaraivossa nakuttaa kova pelko, että kelpaako näin vanha ja kokematon edes enää kenellekkään kumppaniksi. Varsinkaan kun en edes halua lapsia, joka on monelle ikäiselleni miehelle kuitenkin tärkeä asia.
Kuin omalta näppikseltäni. Elämääni ei nuorempana syystä X miehiä tai hauskanpitoa mahtunut, joten tuntuu että nyt olen ihan pulassa asian suhteen. Haluaisin kovasti suhteeseen, mutta tuntuu että olen tässä iässä (29v) ilman parisuhdetaustaa ihan luonnon oikku ja kieltämättä mietin myös juuri tuota kelpaamista. Minun on todella helppo tehdä uusia kavereita ja tuttavuuksia, mutta olen miesten lähestymisestä ihan vierailla vesillä.
Miksi ei miestä vaan voisi vaikka ostaa sieltä Prismasta? XD
|