Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lähihoitajaksi keikkatyöhön

Lähettäjä: Keikka 
Päivämäärä:   28.1.25 13:53:05

Ehkä huono otsikko, mutta olen miettinyt lähihoitajaksi kouluttautumista keikkatyömahdollisuuksien takia. Olen töissä ihan toisella alalla (toimistotyö), mutta ajoittaiset ilta- ja viikonlopputyöt kiinnostaisi. Esim vanhainkodissa pari vuoroa kuussa tms. Mitä olen tutkinut, niin alan koulutus tarvitaan.

Onko siis kokemuksia lähihoitajaksi kouluttautumisesta keikkatyömahdollisuuksien vuoksi? Tai mahdollisesti jokin muu, hoiva-avustaja tms? Kokemukset tervetulleita.

Re: Lähihoitajaksi keikkatyöhön

Lähettäjä: Mila 
Päivämäärä:   28.1.25 13:57:18

Kokeile ensin henkilökohtaisena avustajana keikkailemista! Siihen ei yleensä vaadita koulutusta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.1.25 15:24:42

Osa-aikaiset lähihoitajan työt kiinnostaisivat minuakin. Onnistuukohan lähihoitajaksi opiskelu osa-aikaisen työn ohella? Työaikani ovat erittäin joustavat, joten opinnot ja työvuorot olisi mahdollista sijoittaa oikeastaan kuinka tahansa. Myös 27h/vko oppisopimus olisi järjestettävissä, mutta onkohan alalla käytäntö että oppisopimukseen otetaan vain täysillä tunneilla? Ei ole mahdollista alkaa kokonaan opiskelijaksi, enkä halua luopua kokonaan nykyisestä työstäni.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   28.1.25 15:56:34

Pari vuotta elätin itseni sh+lh keikalla ja mukavaahan se oli. Tällä hetkellä keikkoja vähän vähemmän tarjolla mutta tilanteet muuttuu.

"Onnistuukohan lähihoitajaksi opiskelu osa-aikaisen työn ohella?"

Onnistuu

Lähettäjä: Plop 
Päivämäärä:   28.1.25 16:54:36

Anna mennä vaan! Keikkaa on kyllä tarjolla varmasti! Opiskelu vaatii jonkin verran eforttia, mutta on ihan tehtävissä. Siitä vaan googlettelemaan erilaiset joustavat koulutusmahdollisuudet.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.