Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä isokokoisten treenivaatteita?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.1.25 22:05:07

Suosituksia? Erityisesti kaipaisin trikoohousuja (tai mitä materiaalia nuo perus treenihousut ovat) jotka a) ovat sellaiset ettei kaikki selluliittimuhkurat näy läpi ja b) pysyvät kunnolla jalassa vaikka olisi kyykkäilyä ja muuta.

Prismasta ostin Danskinin trikoot, joissa tuo a-kohta on ratkaistu, mutta eivät pysy kunnolla jalassa (varmaan liian pienet eikä isompaa kokoa ollut).

Re: Mistä isokokoisten treenivaatteita?

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   27.1.25 22:35:16

Bara Sport Wear. Oon tykännyt tosi paljon!

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   27.1.25 22:36:24

Ulla Popken.

Lähettäjä: Iso 
Päivämäärä:   27.1.25 22:42:35

Ulla popken ja Bonprix. Ne ovat minun tämän hetken luottokauppani. Jonkin verran olen löytänyt hyviä myös Cellbesiltä ja yllätys yllätys: Tokmannilta.

Päivämäärä:   27.1.25 22:48:46

Zizzillä on hyviä. Trikoista en tosin tiedä kun en sellaisia ole rohkaistunut pitämään, mutta muut housut, paidat ja urheiluliivit ovat olleet mieleeni.

Päivämäärä:   28.1.25 17:27:14

Kiitos vinkeistä! Popkenilta onkin muita vaatteita joskus tullut tilattua, enpä ajatellutkaan että urheiluvalikoimaakin on. Pitää tutustua myös Bara Sports weariin.

Lisääkin ehdotuksia saa laittaa!

Lähettäjä: jOO 
Päivämäärä:   28.1.25 18:20:39

Temusta. Ihan tosissani siis tätä ehdotan. Siellä löytyy lantionympärystä 140cm asti.

Lähettäjä: Mmm 
Päivämäärä:   28.1.25 19:13:29

Mä kysyn tätä nyt ihan ilman että yritän kuulostaa törpöltä, mutta eikö tosi isokokoisena ole aikamoinen riski lähteä treenaamaan salille.

Tarkoitan että kun sitä kehopainoa on niin paljon niin eikö se oman kehopainon kanssa treeni vaikka kotona ole turvallisempaa, lenkkeilyn ja punttisalin sijasta? Miten nivelet kestää jos vielä salilla nostelee lisäpainoja?

Aloituksesta saa sen kuvan että ollaan jo yli kolmen X:n vaatteiden jos on ongelmia löytää treenivaatteita.

Toivon silti liikunnan iloa, jos sellainen on löytynyt ja painoa on liikaa. :) Miten olisi muuten uinti? Se ei rasita niveliä ja on yhtä tehokasta!

Päivämäärä:   28.1.25 19:56:37

Mmm, varsinaisesti salilla en ole käynyt vaan ryhmäliikunnoissa useamman kuukauden. Painoa on tässä pudotettu jo 20kg ja risat, ja ihan hyvin on paikat kestäneet tunneilla liikkeitä ja painojenkin kanssa. Tähän asti oon vaan pitänyt jalassa vaan verkkareita ja toisia lötköhousuja, jotka omistan, mutta vähemmän hiostavat vois olla kivat.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   28.1.25 21:18:43

Mmm: oletpas mielikuvitukseton. Miten ylipaino vaikuttaa punttisalilla vaikka ylävartalotreeniin, jalkaprässiin, kuntopyörään tai soutulaitteen kaltaisiin juttuihin? Mitä sellaista salilla voi edes tehdä missä ylipainosta olisi haittaa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.