Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä lahjaksi äitiyslomalle jääville

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   27.1.25 21:06:08

Omasta äitiyslomasta on 20 v aikaa, joten auttakaa - mikä olisi kiva pieni lahja kollegoille, jotka ovat äitiyslomilleen jäämässä? Haluaisin heitä muistaa, kun ollaan niin hyvin duunia tehty yhdessä :)

Re: Mitä lahjaksi äitiyslomalle jääville

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.1.25 21:18:41

Olen itse jäämässä juuri töistä pois. Ja täytyy sanoa, että mikä vaan ilahduttaisi. Todella se ajatus olisi tärkein. Voi olla jotain herkkua äidille, joku vaate vauvalle tai kukkia. Mitä vaan, mitä haluat antaa.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   27.1.25 21:24:29

Jos pysyy neulepuikot tai virkkuukoukku käsissä, niin itse tehdyt sukat tai tossut on kivat, tai vaikka pipo. Turvalonkerot on myös ihania. Myös kaikki muut itse tehdyt lahjat oli itsestäni ainakin kivoja. Sain mm. vauvalle tonttulakin.

Ja jos ei mitään itse tehtyä nyt tähän hätään/tilanteeseen, niin joku söpö vaate olisi varmasti myös kiva tai lelu. Me pyydettiin aina kaikkia tuomaan vaippoja, jos joku kysyi, mitä voisi tuoda :D

Tai sitten jotain ihan sille äidille vaan omaa. Lempiherkkuja, lahjakortti (jos keksii jotain kivaa tuohon pientä -kategoriaan), kasvonaamioita, teetä jne.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.1.25 21:27:56

Satukirjan ja äidin herkkua tai kukkia. Ja kyllä, olen paha ihminen ja ilahduin kun sain pari pikkupulloa viinejä. Niitä kun ei voinut raskausaikana juoda, niin odottivat sopivaa hetkeä.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   27.1.25 23:29:46

Mä sain jotain vauvanvaatteita, sävy sävyyn taisi olla bodya, housuja ja useammat sukat. Oli kiva lahja!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.