Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pitkästä aikaa gynelle ja pelottaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.1.25 20:52:57

Vaihdevuosioireet on tosi pahat ja oon siirtänyt jo vuosia oireiden hoitoa sillä seurauksella, että unet on mennyttä, jäätävät kuumat aallot ja hermoromahdus lähellä. Silti hermostuttaa ja pelottaa ihan hirveästi mennä sinne. Olen vain tehnyt itselleni selväksi sen, että paikalle on ainakin mentävä. Kauhistuttaa jo ajatuskkn sisätutkimuksesta. Hirveät peräpukamatkin ollut vuosikausia.
Miten ihmeessä näin pahoja pelkoja voi lieventää??

Re: Pitkästä aikaa gynelle ja pelottaa

Päivämäärä:   27.1.25 20:56:21

Mene sellaiselle gynelle joka osaa tutkia pelkopotilaita, lääkärikeskuksista kannattaa kysyä.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   27.1.25 20:59:44

Eipä se gyne taida sun pukamia tutkia, eri erikoislääkärin juttuja se.
Ja mikä siinä sisätutkimuksessa kauhistuttaa, pelkäätkö että paikat kasvaa sammalta tai kasvaneet umpeen? Tai että siellä on jotain sellaista mitä gyne ei ole nähnyt?

Päivämäärä:   27.1.25 21:04:47

Suurinpiirtein, että kasvaa jäkälää ja ummessa sekä lisäksi kaikkea muuta katastrofia. Ylipäänsä yllätyksiä js arvaamattomuutta.

Lähettäjä: Nyt ei omalla 
Päivämäärä:   27.1.25 21:29:36

No mä kävin tänään gynellä kun olevinaan oli joku pullistuma emättimessä enkä ole koskaan seksiä harrastanut kenenkään kanssa eikä gyne ainakaan löytänyt mitään jäkälää tai umpeen kasvamista sieltä alapäästä, hiivaa vaan nivustaipeista. :D ei löytänyt sitten mitään epätavallista kun kahdella millä lie laitteella katsoi ja vielä sormella kokeili. Itselle kyllä kieltämättä vähän outo tilanne kun ei ole tottunut että joku tuota alapäätä sörkkii. Tai oon mä niissä Papa seulonnoissa käynyt kyllä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.