Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä jos ei hankikaan kotivakuutusta?

Lähettäjä: viiva 
Päivämäärä:   27.1.25 17:05:46

Tarkastaako jotkut Satot tai tämmöset sen jos sopparissa lukee että pitää hankkia? Ei mulla oo varaa sellaseen.

Re: Mitä jos ei hankikaan kotivakuutusta?

Lähettäjä: Texx 
Päivämäärä:   27.1.25 17:07:05

Maksat omasta pussista tekemäsi tuhot. Onko siihen massia?

Lähettäjä: viiva 
Päivämäärä:   27.1.25 17:08:25

Jaa eli ei siis tarvii hankkia? Ainahan noihin on vaan rahat menneet hukkaan turhan päiten.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.1.25 17:10:47

Ei ole varaa kotivakuutukseen, mutta on varaa maksaa tuhansien tai kymmenien tuhansien vauriot? Erikoinen logiikka.

Lähettäjä: wt 
Päivämäärä:   27.1.25 17:10:49

Kotivakuutus on ehkä tärkeimpiä vakuutuksia mitä voi olla.

Ei pidä ikinä, ikinä jättää ottamatta.

Voisiko näistä jostain tinkiä, äkkiä vakuutusmaksu on kasassa: baari-illat, tatuoinnit, tupakka, alkoholi, lävistykset....

En väitä että aloittaja käyttäisi rahaa noihin em. mutta jos käyttää, niin siinä on säästökohteita.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.1.25 17:11:13

Mun piti avainten luovutuksen yhteydessä näyttää tiedot otetusta kotivakuutuksesta.

Lähettäjä: jh 
Päivämäärä:   27.1.25 17:18:04

Riippuen millainen asunto sulla on, niin vuoden vakuutus jaettuna 12 erään ei paljoa ole /kk.

Lähettäjä: Senior 
Päivämäärä:   27.1.25 17:20:12

Kotivakuutuksista luovuin jo ennen vuosituhannen vaihdetta. Tilillä on kyllä katetta omatoimi korvauksiin. Aika paljon on säästynyt kun ei ole tarvinnut maksaa olemattomasta vakuutusmaksuista.
Alkujaan tuo vakuutuksista vetäytyminen lähti kun vakuutusyhtiö oli ympännyt kotivakuutukseen taidetta yms. kymmenien tuhansien arvosta, ja sellaistahan minulle ei ollut. Olisivat poistaneet ylimääräiset maksut jatkossa, mutta minä poistin itse kaikki vakuutusmaksut. Ainut on liikenne vakuutus käyttöautossa, muut seisonnassa 0€ vakuutuksella. Nyt tosin tuli seisonnassa olevasta autosta 20€ maksu, eli ahneus iskee vakuutusyhtiöönkin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.