Lähettäjä: X
Päivämäärä: 27.1.25 23:57:26
Vielä nykypäivänä ihmiset jaksaa arvostella toisten pukeutumista... miksi itse pukeudut tietyllä tavalla esim. töihin, kuntosalille tai illanistujaisiin? Harva meistä urheilee, tekee töitä ja löhöää kotona sohvalla aina vaan samoissa vaatteissa.
Minä pidän hameista ja koska töissä en saa niitä pitää, niin pidän kotona aina kesällä pitkiä hameita (käyn ne päällä lenkilläkin) ja näyttelyissä polvipituisi siksi, ettei koira sotkeudu helmaan. Minulla on rento jakku ja se on siinä mielessä kiva, että on siisti vaate ja peittävä. Ikinä en ole tissejä vilautellut näyttelyissä (a-kupeissa ei ole edes mitään vilauteltavaa) ja silti koirat ovat pärjänneet aina, oli mikä tahansa kolttu päällä. Välillä on farkut ja t-paita. Välillä peruspusero ja hame, toisinaan suorat housut ja neule. Kaikilla näillä on titteleitä voitettu. Minulla on myös agilityyn omat vaatteet, joita en pidä muualla. Varmaan nämäkin on siksi, että koirani arvostelussa katsellaan vähän sormien välistä ja esittelen siellä makkaroita paljon tiukemmissa vaatteissa kuin näyttelykehässä - ihan vaan tuomaria varten....
|