Lähettäjä: .
Päivämäärä: 28.1.25 18:24:01
"En minäkään tykkää kenestä vain, miehen täytyy olla komea(; nimenomaa sinä et tykkää se on sinun asiasi itse tykkään laittaa puolisolle kuvia koska pidän itsestäni olen seksikäs, enkä halua pukeutua burkhaan, onko se häpeä(häpeä olla nainen haluineen, kaunis?)? Miten en voi olla tyydyttämättä? Voi kyllä mut osataan tyydyttää monellakin eri tapaa niin seksissä kuin parisuhteessakin, meillä suhde toimii juuri sen takia kun on intohimoa toiseen osapuoleen, toiminut jo 15 vuotta <3 Yritä sinäkin hakea sitä onnea elämästä, ehkä sen jälkeen kaikki ei näytä niin synkältä ja mustavalkoiselta. Itsehän sinä tässä hyökkäsit kimppuuni."
Hei, minun tarkoitukseni ei ollut hyökätä kimppuusi eikä syyllistää sinua. Se, että ihmettelin että sinusta naisen kuuluu ottaa itsestään tuollaisia kuvia miestä varten ei ollut tarkoitettu niin että minusta sinun pitäisi hävetä tai jotain, päin vastoin yritin selittää sinulle ettei sinun tarvitse antaa miehelle mitään "runkkumatskua" ja että sinunkin tyydytykselläsi on väliä, ei pelkästään miehen. Koska noista aiemmista kirjoituksistasi sai sellaisen kuvan ettet mieti omaa hyvinvointiasi yhtään vaan koet velvollisuudeksesi tehdä mitä mies haluaa. Ja se oli minusta kovin surullista, en minä toivoisi sellaista naisille.
Siinä ei ole mitään häpeämistä että tykkäät itsestäsi, päin vastoin. Saati nyt että naisena olemisessa olisi jotain häpeämistä. Ei minun kirjoituksessani ollut kyse mistään sellaisesta.
|