Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 74

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 12:26:25

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9916788&t=9916788

Vanukas: Pilvilinna pysyy kasassa jos et sitä itse kaada. Ajattelemalla ja pelkäämällä sen kaatumista se tapahtuu, joten käännä ajatuksesi. Ajatukset on energiaa, joten ne vaikuttavat siihen miten toimimme eri tilanteissa ja silloin jos pelkäämme jotain, niin toimimme epätasapainoisesta tilanteesta käsin sen sijaan että toimisimme tasapainoisesta tilanteesta käsin (hankala selittää, mutta koita saada ideasta kiinni).
Jatka unelmointia - se oma paikka on ihan mahdollista saavuttaa. Ei ehkä vielä tänä vuonna, mutta lähitulevaisuudessa (luku 4 nousee tähän).
En varsinaisesti katso tulevaan, mutta tän vuoden energioihin nousee tasapaino, uudet innostavat ideat ja yleisesti katse tulevaisuuteen.

Re: Tarot 74

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 12:29:39

piipaa: pahoittelen vastauksen viipymistä ja sitä että tähän ei oikein järkevää vastausta tullut. Kerrotaan että asia on vielä kesken, niin tulosta ei voida näyttää. Luku 8 erittäin voimakkaasti esillä, että menisikö sit vielä 8 viikkoa ennenkuin asia ratkeaa. Annetaan kuitenkin sellainen positiivisen tasapainon ennuste - että ehkä se ratkeaa sitten hyvin. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 12:44:05

Qi: Olet hyvinkin oikeilla jäljillä siinä että pitäisi päästää irti menneistä ja lähteä kohti uusia juttuja. Opiskelua/uutta työpaikkaa tässä ehdotellaan ainakin. Kun päästät irti menneistä, niin se uusi suunta/ajatukset kirkastuu ja silloin on helpompi tehdä päätöksiä.
Ulkomaalainen on menneisyyttä - jätä se sinne. Ehkä joskus vielä voitte kohdata, mutta tällä hetkellä se ei ole hyvä idea/toteutumassa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 12:56:50

M1: et sä hulluksi ole tulossa. Joku edesmennyt pariskunta (isovanhemmat ehkä) haluaisi jotain sulle kertoa. Ehkä jotenkin voisi liittyä rahaan, mutta en ole näissä henkiasioissa paras auttamaan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 13:04:40

Ida: näytetään että on jotain muutoksia tulossa (ei tarkemmin että mitä). Melko voimakastahtoisia ihmisiä tässä on (ehkä sun vanhemmat) joiden kanssa on jotain kädenvääntöä ilmassa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 13:10:30

Maria: tässä näyttäisi että on tunnemaailmassa ongelma. Toisella on tunteita erilailla kuin toisella ja se tekee sitä ongelmaa. Tasapaino on toki mahdollista tähän löytää jos molemmilla on halu tehdä asialle jotain - vähän kyllä näyttäisi että sillä toisella osapuolella ei ole niin hirveästi kiinnostusta tilanteen korjaamiseen.

Lähettäjä: Tähti 
Päivämäärä:   27.1.25 13:13:48

Kiltti Aurora! Olen taas pulassa. Usealla sektorilla muutoksia ja vaikeuksi, mitä näet minulle?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 13:19:23

Minä vaan: juuri nyt ei ole sellaista romanttista kiinnostusta näköpiirissä. Jotain ehdokkaita tässä näyttäisi olevan, mutta niiden kiinnostus on muualla kuin rakkaudessa - varoitetaan taloudellisesta huijauksesta.

Lähettäjä: Maria 
Päivämäärä:   27.1.25 13:23:13

Kiitos Aurora.
Vielä kysyisin työasiaa, kannattaako minun tarttua mahdolliseen uuteen työtarjoukseen? Uudet tuulet kyllä kelpaisi, mutta pieni epävarmuus on.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 13:24:09

IJH: tämä olisi oikeinkin hyvä idea. Ei muuta kuin tuumasta toimeen :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 13:31:13

Tähti: parisuhde ja ystävärintamalla näyttäisi nyt olevan vähän hiljaista, mutta eiköhän tähän jotain parannusta ole tulossa kunhan ilmat ulkona paranee ja pääsee ihmiset liikkumaan eri tavalla.
Työrintamalla jumittaa ja ei oikein etene asiat, mutta siihenkin näyttäisi tulevan muutosta kunhan asiat alkaa taas etenemään.

Lähettäjä: N78 
Päivämäärä:   27.1.25 13:37:51

Katsoisitko vielä kannattaako minun laittaa sille miehelle mitään viestiä vai annanko vaan kokonaan olla? Mitään kiukkuista en aio laittaa, lähinnä kysellä neutraalisti onko käytökseen jokin syy tms.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 13:38:15

haaveilija: ei ihan tällä hetkellä näytetä positiivista lopputulosta talon ostolle, mutta se on vain tän hetken tilanne. Vuoden päästä tilanne voi olla jo sit ihan erilainen - voi olla jo ensi kuussakin, mutta juuri nyt näyttäisi että menee vähän pidempi aika kuin kuukausi.

Lähettäjä: Turhautunut 
Päivämäärä:   27.1.25 13:43:40

Haluaako W kanssani enää yhteisiä salaisia seikkailuja? Pääsenkö yli tästä ihastuksestani?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 13:44:27

MTT: sun pitäisi nyt tehdä jokin päätös/valinta. Jotain uutta kohti olisi mieli menossa, vaan vähän arveluttaa, mutta jos et yritä, niin et voi tietää onko se hyvä suunta. Vanhassa pysyminen ei kuitenkaan ole hyvä ajatus.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 13:49:00

N78: minnekkähän se viesti katosi kun sellaisen mielestäni jo sulle kirjoitin. No tätä kaveria hävettää oma toimintansa ja ei oikein tiedä että mitä tehdä. Anna kaverin olla - hän ottaa yhteyttä/kontaktia jos saa kerättyä itsensä ja löytää uskalluksen asiaan.
Kuten ekassa vastauksessani sanoin, niin tässä on mahdollisuus, mutta kaveri näyttää siltä että jättää sen käyttämättä tällä hetkellä. Muitakin vaihtoehtoja sulle näytetään, että ei tämä ole maailman ainoa mies.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 13:55:07

Maria: ei tämä työjuttu mitenkään kauhean huonolta näytä. Mieti mikä siinä epäilyttää ja kun sen keksit, niin sitten tiedät vastauksenkin. Jos on koeaika, niin siinä sitten näkee onko homma sulle sopiva.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 14:02:51

Lähettäjä: Tähti
Päivämäärä: 27.1.25 13:13:48

Kiltti Aurora! Olen taas pulassa. Usealla sektorilla muutoksia ja vaikeuksi, mitä näet minulle?

Eläpä hötkyile. Ei tilanne kaikilta osin näytä niin pahalta kuin kuvittelet. Tässä melko piankin näyttäisi jokin homma selviävän (näyttäisi liittyvän ihmissuhteisiin - ei välttämättä ole romanttinen juttu). Ja taloudelliset asiatkin alkaa selviämään kyllä. Vähän ehkä yliajattelua nyt näitä asioita kohtaan sulla - rauhoitu ja ala katselemaan juttuja yksi kerrallaan, niin ne selviää.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   27.1.25 14:08:11

Turhautunut: ei se W nyt näytä oikein sun suuntaasi katselevan. Kyllä siitä ihastuksesta eroon pääset, kun vaan annat itsellesi aikaa ja tunteet katoavat, niin sitten voi sen W:n päästää unholaan.

Lähettäjä: Tähti 
Päivämäärä:   27.1.25 14:42:34

Kiitos Aurora!
Turhauttaa ja hermostuttaa kun asiat sekaisin eikä etene mihinkään. Ja kaikki taas yhdellä kertaa.

Lähettäjä: M1 
Päivämäärä:   27.1.25 15:05:16

Kiitos paljon ja huh :)

Lähettäjä: jouskari 
Päivämäärä:   27.1.25 17:28:16

Miltä kevät näyttää? Tuleeko asioihin helpotusta, jatkuvaa pään seinään lyömistä;(

Lähettäjä: LouLou 
Päivämäärä:   27.1.25 18:09:27

Moi Aurora!
Miltä näyttää minun tilanteeni. Muutokset työelämässä mietityttää, onkohan otettu suunta oikea? Entä vapaa-aika (lähinnä perhe-elämä) odotanko myllerryksiä vai onko seesteistä?

Päivämäärä:   27.1.25 19:03:59

Kiitos Aurora!
Jotenkin mä näen asian niin, että jos häntä oikeasti hävettää tai jännittää/ujostuttaa, niin mun pitäisi olla se aloitteellisempi osapuoli tässä.
Toisaalta itsekään en usko, että meistä mitään loppuelämän paria tulee enkä tiedä mitä hänestä edes haluan, mutta tunnen ainakin suurta fyysistä vetovoimaa häntä kohtaan..

Lähettäjä: Jörö 
Päivämäärä:   27.1.25 21:53:37

Miltäs näyttää mun tulevaisuus parisuhteen toivossa?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   28.1.25 09:39:37

Uusi työpaikka tiedossa, vähän jännittää, kuitenkin hyvällä mielellä aion kokeilla,uusi ala minulle, miten lähtee käyntiin?
Ja mitä mulle ja skorpionille näkyy?

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   28.1.25 14:36:08

Wau! Kiitos, todella pitää paikkaansa. Siis tuo asioiden selkiytyminen alkoi jo tapahtua melkein siinä hetkessä kun tuon aiemman viestin kirjoitin. Kiitos! Uutta kohtii!

Lähettäjä: Yksinäinen 
Päivämäärä:   28.1.25 16:52:54

Elämässä ollut isoja mullistuksia. Onkohan parempaa tiedossa, vai jatkuuko tarpominen edelleen? Löydänkö, tai tuleeko vastaan ketään kumppani ehdokasta?

Lähettäjä: Tipsu 
Päivämäärä:   29.1.25 05:19:58

Aurora: On mies, jonka kanssa ollaan oltu jutuissa jo reilun vuoden verran, mutta nähty vain muutaman kerran, viimeksi elokuussa. Mitä näet tämän homman suhteen?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.1.25 12:25:35

jouskari: hetken vielä näyttäisi kestävän ennenkuin kääntyy parempaan. Jos jokin arvio pitäisi sanoa niin maalis-huhtikuussa pitäis jo lähteä sinne valoisampaan suuntaan. Jos oot sinkku, niin voi tulla jokin uusi kumppani vastaan ja jos oot suhteessa, niin siinä voi tulla jokin muutos parempaan. Muutakin uutta on ilmassa - työ/harrastus/opiskelu osastolla.
Mutta nää on tän hetken energiat - voi vielä tulla muutoksia.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.1.25 12:31:27

LouLou:näytetään että sulla on kaikki tarvittava osaaminen tätä työtä varten ja pärjäät siinä kyllä. Työ tuo myös taloudellista parannusta elämääsi.
Perhe-elämä näyttäytyy melko tasaisena - ei ainakaan mitään isompia kriisejä juuri nyt ole näkyvissä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.1.25 12:36:06

N78: jos kaveri on sellainen kuin korttien perusteella kuvittelen, niin kokee todella ahdistavana jos sä olet kovin aloitteellinen. Alkoholin vaikutuksen alaisena ei ehkä kynnys ole niin korkealla, että jos saat kaverin hiukan humalaan, niin sitten voisi olla hyvä hetki lähestyä. Kumpi teistä teki aloitteen lähteä yhdessä yötä viettämään?
Tuollaiset tietyllä tavalla ujot & herkät (tunnepuoli siis) kaverit ei aina oikein itsekään tiedä mitä ne haluaa ja saattavat ensin olla itse aloitteellisia, mutta sitten kun toinen näyttää vihreää valoa, niin juostaankin karkuun.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.1.25 12:44:17

Jörö: juuri nyt ei mitään sellaista parisuhdetyyppistä juttua näytetä. Jotain muutosta on tulossa kyllä, mutta ei ehkä ihmissuhteisiin liittyvää. Luku 10 esillä, että jotain ehkä tuolla 10 viikon päästä sitten voisi olla tapahtumassa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.1.25 12:50:38

T: uusi työ näyttää oikein positiiviselta suunnalta.
Skorpparin kanssa näyttäisi nyt vähän jumittavan tilanne - ei oikein mennä eteenpäin, mutta sellaisia tuumaustaukoja tulee joskus suhteisiinkin, että katsele hetki josko se siitä sitten taas alkaisi etenemään.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.1.25 12:52:34

Qi: monesti meillä on jo alitajunnassa oikeat vastaukset, mutta ne saadaan "ulos" kun kirjoitetaan/puhutaan asiat esiin ja joku toinen kommentoi siihen että "hei ootko aatellut että...". Tsemppiä :)

Päivämäärä:   29.1.25 12:55:20

No minä ängin hänen seuraan eli tavallaan minä tein aloitteen, mutta hän teki fyysisen aloitteen, eli suuteli ensin, sekä ehdotti sitten vähän myöhemmin hänen luokse lähtöä.

Hän oli aamulla hyvinkin kimpussa, puhui paljon ja kehui sekä oli älyttömän ihana ja huomaavainen muutenkin. Minä sen sijaan olin aika jääpuikko ja pidättyväinen, tätä jäin myös miettimään, että jos hän koki, ettei minua kiinnosta..

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.1.25 13:03:57

Yksinäinen: sulla on avain siihen omaan yksinäisyyteesi olemassa - sun vaan pitää uskaltaa lähteä ulos (harrastukset tms missä näet muita ihmisiä), niin sieltä voi löytyä kavereita ja jopa kumppanikin. Tiedän että se yksin ulos lähteminen on haastavaa, mutta ota joku matalan kynnyksen tapahtuma minne meet - kirjaston lukupiiri vaikka jos senkaltainen kiinnostaa.
Mullistuksia tulee ja menee - nyt ne on tulleet ja asiat selviävät kyllä pikkuhiljaa. Valoa on tunnelin päässä kun vaan uskallat luottaa siihen että se ei ole juna, vaan jotain muuta positiivista.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.1.25 13:11:57

Tipsu: tämä näyttäytyy sellaisena pitkänä ystävyytenä - ei ole varsinainen rakkaustarina. Tällä hetkellä miehellä näyttäisi olevan kiinnostus työssä/rahassa ja perheessä (ainakin mielestäni nämä olisi hänen lapsiaan mitä tähän nousee) ja sinä olet vähän niinkuin ulkona kuviosta. Tämä on sulle sellainen henkisen kasvun paikka - irtipäästämistä tässä pitäisi harjoitella ja sitten jatkaa eteenpäin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.1.25 13:41:29

N78: tällä hetkellä näyttää että on pattitilanne. Mies juoksee karkuun - yliajattelua et jos työkaverit on saaneet tietää ja mitä sitten ne ajattelee. Jättäisin edelleenkin kaverin rauhaan.

Päivämäärä:   29.1.25 13:47:49

Jotenkin en usko tohon ajatteluun lainkaan, koska mä sanoin kun lähdettiin, että mitäköhän jos muut näki. Häntä ei tuntunut kiinnostavan lainkaan, aika itsevarmasti totesi, ettei tämä asia kuulu muille. Eikä tämän firman kulttuuriin kuulu muutenkaan toisista juoruilu, nollatoleranssi kaiken häiritsevän käytöksen suhteen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.1.25 14:15:01

N78: No minä kerron vain sen miltä tilanne näyttää korttien mielestä. Ne peilaavat tän hetken energioita. On kai se mahdollista että mies on muuttanut mieltään?
Mutta toivottavasti asia selkiää :)

Lähettäjä: Pöh 
Päivämäärä:   29.1.25 15:05:30

Kiitos Aurora edellisistä vastauksista. Olemme eron/ kriisin jälkeen taas lähentyneet mieheni kanssa. Miltä kevät näyttää – asummeko eri osoitteissa vai samassa osoitteessa? Onko positiivisia yllätyksiä keväälle? Kiitos.

Lähettäjä: Abcdefu 
Päivämäärä:   29.1.25 15:08:15

Musta tuntuu että haluan vaan lakata yrittämästä. En usko että pääsen koskaan työelämään tai että musta koskaan ns. tulee mitään. Asiat on jo liian pahasti sekaisin. En tiedä miks kirjoitin tänne, on vaan niin epäonnistunu olo.

Lähettäjä: Mustikka 
Päivämäärä:   29.1.25 16:09:19

Hei Aurora! Olen oudosti ajautunut tilanteeseen jossa käytännössä minun ja lasteni luona asuu mies josta en ole aivan varma. Mitä näet tämän miehen suhteen? Onko hän aivan ok? Uskallanko ryhtyä oikeasti suhteeseen hänen kanssaan vai onko hänessä jotain minkä suhteen pitäisi olla huolissaan/varuillaan?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   30.1.25 09:11:04

Kiitos Aurora🙂

Lähettäjä: torn 
Päivämäärä:   30.1.25 10:48:12

Tuli asuntotarjous vähän puskista. Olen ihan tyytyväinen vanhaankin asuntoon ja nyt en tiedä mitä tekisin. Jäädäkö vanhaan asuntoon vai muuttaa tuohon uuteen?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.1.25 12:28:07

Pöh: muuttoa ei ihan tähän hetkeen näytetä, että ehkä se vielä hetki menee eri osotteissa, mutta tämä on vain tän hetken tilanne. Jokin positiivinen juttu voisi olla tulossa tässä lähiaikoina - ainakin suhde nyt näyttää tunnepuolella kukoistavan hyvin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.1.25 12:39:52

Abcdefu: sulle näytetään että tää ajanjakso kuuluu sun henkiseen kasvuun. Kun opit tästä jotain mitä sun pitää oppia, niin pääset eteenpäin elämässä (ei tarkoita välttämättä sitä työtä tms, vaan henkisesti eteenpäin menoa).
Sä selviät tästä kyllä ja löydät tasapainon elämääsi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.1.25 12:42:46

Mites tämä mieshenkilö jonka kanssa on kissa-hiireilty nyt 2 vuotta putkeen? Tuleeko tästä koskaan mitään, kannattaako olla itse aktiivinen vai jatkaa samaan malliin ääneti?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.1.25 12:49:27

Mustikka: vähän sellainen itsekeskeisen oloinen kaveri tähän nousee. "Minä oon maailman napa" ajattelumalli näkyy hänestä. Ei kovin tunteikas tyyppi näytä olevan. Omin avuin ei ole muuttamassa muualle, että sun pitää itse sit päättää haluatko hänen asuvan teillä vai et. Sinulta kysytään että oletko onnellinen kun tämä mies on elämässäsi? Jos et, niin se kertonee vastauksen. Ei varsinaisesti näy sellaista negatiivista kaverista muuta kuin tunteettomuus - ei siis näytä tunteitaan sulle jos niitä edes on olemassa. Jos kysyttäessä mies ei kerro tunteistaan ja ajatuksistaan teidän suhteesta mitään, niin pitäisin sitä vähän huonona merkkinä.

Lähettäjä: Paperi 
Päivämäärä:   30.1.25 12:56:56

Mulla on nyt joku outo ahdistus, että mitä JOS työt jostain käsittämättömästä syystä loppuisi, vaikka ei ole ollut mitään konkreettista syytä tätä pelätä, sama työ ollut useamman vuoden. Miltä näyttää, jatkuuko työt entisellään?
Toinen mikä välillä mietityttää, on että mitäs JOS en enää löydäkään sopivaa miestä. Joitain kuukausia olen ollut sinkkuna. Miltä näyttää tämän suhteen?
Ja yleensäkin: voinko luottaa että kaikki menee hyvin? <3

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.1.25 13:02:02

torn: molemmat vaihtoehdot on ihan ok. Uusi asunto toisi jotain uusia tuulia elämääsi eri tavalla kuin mitä nyt on olemassa, mutta jos et kaipaa mitään uutta, niin sitten elämä vanhassa asunnossa on ihan hyvä vaihtoehto.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.1.25 13:21:49

.: olisi hyvä keskustella tän miehen kanssa mitä kumpikin haluaa. Tässä on vähän niinkuin tunteet piilossa molemmilla ja niiden kertominen olisi aika tärkeä juttu. Tästä voisi tulla jotain muutakin kuin kissa-hiiri leikkiä, mutta se vaatisi sen avoimen keskusteluhetken. Vähän tässä kyllä näytetään että mies voisi olla varattu tai sitten kokee että on varattu kun on tämä juttu sun kanssasi olemassa. Jos haluat tämän etenevän, niin kannattaa olla itse aloitteellinen keskustelun suhteen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.1.25 13:33:35

Paperi: työt ei ainakaan tällä hetkellä näytä loppuvan. Uutta suhdetta ei tähän hetkeen nouse, mutta nämä on tän hetken energiat ja tilanteet muuttuu, että kaikki on mahdollista.
Elämässä tulee niitä alamäkiä ja ylämäkiä ja silloin pitää vaan luottaa siihen että elämä kantaa ja asiat selviää - tavalla tai toisella. Joskus ne vastoinkäymiset on tarkoitettu meille ihan siksi että oppisimme niistä jotain.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   30.1.25 14:28:17

Löydänkö vielä uuden, onnellisen parisuhteen?

Lähettäjä: Mustikka 
Päivämäärä:   30.1.25 16:22:58

Mies kyllä kertoo tykkäävänsä minusta paljon, alusta asti on sanonut sitä ja aivan vasta tunnusti ekaa kertaa rakastavansa. Näyttää siis tunnettaan minua kohtaan. Itsellä vain on jostain syystä epäilyksia koko homman suhteen, lähinnä omat fiilikseni häntä kohtaan heittelee rajusti, mutta johtuuko se oikeasti hänestä vai vain omasta menneisyydestäni niin en tiedä.

Lähettäjä: torn 
Päivämäärä:   30.1.25 20:42:31

Kiitos Aurora! Pitää sitten heittää vaikka kolikkoa:D

Lähettäjä: Abcdefu 
Päivämäärä:   31.1.25 11:50:25

Kiitän vastauksesta. Vielä kun tietäisi mitä tästä pitäisi oppia niin voisi lakata hakkaamasta omaa päätään seinään... Mutta sitä läksyä ei taida kortitkaan kertoa?

Lähettäjä: huih 
Päivämäärä:   31.1.25 12:55:02

"Häntä ei tuntunut kiinnostavan lainkaan, aika itsevarmasti totesi, ettei tämä asia kuulu muille."
Ittelle tuli tuosta mieleen, että joskus sanat on eri kuin teot/ tarkoitukset.
Tai vakuuttelee ettei haittaa mutta itseään kuitenkin haittaa.

Lähettäjä: MTT 
Päivämäärä:   31.1.25 12:55:56

kIITOS!

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   31.1.25 13:30:05

Mustikka: hyvä jos hän osaa puhuttua tunteistaan kun tosiaankin näytti kovin sellaiselta joka ei puhu - hyvä jos pussaa. Kuuntele niitä omia tunteitasi - ne on yleensä oikeassa = jos epäilyttää, niin älä jatka suhdetta.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   31.1.25 13:32:10

Abcdefu: oman kokemuksen perusteella sanon että sen tajuaa vasta jälkeenpäin mitä on oppinut/piti oppia jostain ihmissuhteesta. Mutta älä huoli - niin kauan sama asia tulee meitä vastaan kunnes ollaan se oivallettu mikä on tarpeen ;) (lohduttiko - no ei :D )

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   31.1.25 13:39:01

?: tän hetken energioissa ei parisuhdetta näytetä, mutta se on vain tän hetken tilanne. Miltä tilanne näyttää muutaman kuukauden kuluttua, niin se on sitten jo eri juttu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.