Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko 45cm syvä allaskaappi liian iso?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   26.1.25 08:32:46

Perusmallit noin 38 cm. Onko 45 cm liian syvä pieneen vessaan? Vessan leveys vain 130 cm. Vasemmassa reunassa oviaukko ja oikealle puolelle tulisi allaskaappi.
Haittaako mitään vai viekö liikaa ti8laa?

Re: Onko 45cm syvä allaskaappi liian iso?

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   26.1.25 09:56:49

Tuleeko siihen kaappiin laatikot? Ne kun avaa, kasvaa mitta ehkä 40 cm. Jonka jälkeen itselle jää sen laatikon edessä kykkimiseen tilaa enää 45 cm, mikä on todellisuudessa yllättävän vähän. Vastaavasti kaapin ovet vie puolet kaapin leveydestä, eli pienelläkin kaapilla 25-30 cm. Ei siinäkään tilan kanssa pääse juhlimaan.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   26.1.25 10:01:13

En säästelisi allaskaapin ja itse altaan koossa.
Mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin allas jossa pystyy pesemään yhden käden kerrallaan.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   26.1.25 10:24:22

Eihän tuohon hirveästi tilaa jäisi, mutta toisaalta ei ole mikään pakko kykkiä suoraan kaapin edessä silloin kun ovea tai laatikoita avaa. Ottaa itse askeleen verran sivuun vähän kuin kaapin viereen, niin pystyy käyttämään. Teipillä rajat lattiaan niin näet miltä kaappi näyttäisi?

Olen NIIN

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   26.1.25 10:25:49

Karkasi.

Olen NIIN samaa mieltä Rikun kanssa siitä, että sellainen Yksi käsi kerrallaan-allas on aivan vihoviimeinen. Kunnolline allas ja sen alle sopiva kaappi, muuten tule kyllä toimeen vaikka olisi pienempikin kylppäri.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.