Lähettäjä: sheisout
Päivämäärä: 26.1.25 08:29:53
Eli kirjoitan nyt tänne, vaikka se ei varmasti ole järkevä teko :D Mutta tuntuu, että pakko johonkin purkautua. Ja sanottava alkuun, että olen pyörtynyt joskus ennenkin, mutta tämä aamuyön kokemus oli todella erilainen ja vähän kieltämättä säikäytti.
Mutta siis pyörryin eteiseen kun olin matkalla aamuöiseltä vessareissulta takaisin sänkyyn vielä loikoilemaan hetkeksi. En muista itse hetkestä juuri muuta kuin sen, että yhtäkkiä kaikki alkoi pysähtyä, alkoi tuntua pistelyä ja korvissa alkoi sellainen meteli kuin joku hakkaisi lautasia ihan korvan juuressa aivan järkyttävän kovan hakkaavan päänsäryn säestämänä. Kipu oli siis tosi voimakasta siinä hetkessä. Ja se hetki tuntui kestävän ikuisuudelta ja tuntui kuin olisin toistunut sata kertaa peräkkäin, vaikka todellisuudessa uskon kaatuneeni kuitenkin aika kerrasta eikä se hetki itsessään edes kovin kauan kestänyt. Luulin, että istuin hallitusti maahan, mutta sen verran tiedottomasti olen kuitenkin kumoon mennyt, että vähän naarmuja ja kolhua löytyy, osuin kai lipaston kulmaan. Heräsin lattialta aivan jäätävässä päänsäryssä ja muistan, että kutsuin koiraani enkä kärsinyt liikauttaa päätäni tai jaksanut liikkua. Tajusin herätessäni, että olin sitten kaiken jälkeen nukahtanut siihen sijoilleni eteisen lattialle. Nukuin matolla koira vieressä pari tuntia. Heräsin hiukan hämmentyneenä.
Päätä särkee edelleen oikealle puolelle, mutta vain lievästi jomottaen ja nukuttaa (vaikka olen yleensä aamuvirkku). Käytin koiran ulkona, mutta sen verran vielä jotenkin hutera olo, ettei tehnyt mieli lähteä pidemmälle lenkille, vaikka muuten siis jo ihan ok.
Ruokailut ja juomiset jäi eilen vähän heikolle kiireessä (ja muutenkin viime aikoina stressin takia), voi olla että tämä ihan johtuu siitä vain (?) Nyt syön aamupalan ja toivon olon kohenevan lopullisesti ihan sillä.
Nyt vain mietin mitä ihmettä minulle tapahtui? Ja miten selitän tämän miehesystävälleni (pakko, koska poskessa tosiaan kolhu) ilman että hän panikoituu. Huh, olipahan aamu!
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
|