Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  E-library oletko kokeillut

Lähettäjä: tellu 
Päivämäärä:   25.1.25 19:56:00

Ajattelin jos vaikka korvaisi bookbeatin mutta ei todellakaan, ihan surkea sovellus, jumittaa ja kaatuilee, parhaimpia kirjoja pitää jonottaa viikkoja, jopa kuukausia. Olkoon mun mun puolesta, pahalle päälle tuon kanssa vain tulee. Maksan mielelläni siitä että saan halumani kirjan heti joko kuunneltavaksi tai e-kirjana ja valikoima on kattava ja sovellus toimiva.

Re: E-library oletko kokeillut

Lähettäjä: Miehen jyrähdys 
Päivämäärä:   25.1.25 20:02:18

Mullakin on BookBeat, mutta onhan tuo hyvä hanke. Se kehittyy ajan kanssa. Ja voihan siellä lukea lehtiä.

Minä käyn lainaamassa kirjastosta, luen BookBeatista ja käytän e-kirjastoa.

Ei ole montaa kuukautta siitä, kun tuolla ei ollut juuri mitään. Siihen verrattuna kirjojen määrä on räjähtänyt. Muutama vuosi eteenpäin ja taas on tarjonta kasvanut.

Minulla ei ole ollut kaatuiluongelmia sovelluksen kanssa, mutta en kuuntele vaan luen.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.1.25 20:05:51

Luetko kännykästä kirjaa? Eikö se ole turhauttavaa kun näyttöä saa pyyhkäistä tiuhaan kun ei siihen hirveästi puhelimen näytölle tekstiä mahdu.

Lähettäjä: Miehen jyrähdys 
Päivämäärä:   25.1.25 20:09:06

"Luetko kännykästä kirjaa? Eikö se ole turhauttavaa kun näyttöä saa pyyhkäistä tiuhaan kun ei siihen hirveästi puhelimen näytölle tekstiä mahdu."

En jostain syystä ole kokenut hankalaksi, vaikka etukäteen ajattelin, etten koskaan pystyisi lukemaan puhelimella.

Pyyhkäistä ei tarvitse, riittää, että kevyesti koskettaa. Siksi se ei kai häiritse, koska sormi napauttelee sivuja eteenpäin kuin itsestään. Tauko sivua vaihtaessa on olematon.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   25.1.25 20:16:45

Mä luen sieltä lähinnä lehtiä. Hyvin on toiminut.
Yhden kirjan olen kuunnellut. Ei ollut ongelmia sen kanssa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.