Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi ihastun helposti muihin

Lähettäjä: Miksi 
Päivämäärä:   25.1.25 17:23:15

Vaikka ihana oma mies löytyy?
Nyt oon ihastunut mun ja miehen yhteiseen kaveriin. Teininä taisin olla aina johonki ihastuneena. Taidan vaan tykätä olla ihastunut johonki? Ärsyttävää tämmönen!

Re: Miksi ihastun helposti muihin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.1.25 17:39:04

Se on jotain mitä kannattaa pohtia, ja kukaan ei voi sinulle antaa vastausta.

Jos haluat esimerkin siitä mitä se voisi olla, niin minulla se johtuu siitä että ensimmäiset kosketukseni välittämiseen ja rakkauteen oli seksuaalisia, sitä ennen ei ollut mitään, vanhemmistani ei ollut sellaiseen eikä niin kasvanut ihminen kykene sitä saamaan kavereiltakaan. Siksi mielessäni on erittäin vahva sidos hyväksynnän, välittämisen jne hyvien asioiden ja ihastumisen, rakastumisen, seksuaalisuuden välillä.

Se johtaa siihen että kuvittelen platonisiakin tunteita ihastumiseksi ja toimin sen mukaan, ja toisaalta nostan ihastumisen tunteet erittäin suureen arvoon ja vaalin niitä. Enää en jahtaa niitä sentään kun olen tiedostanut ongelmani.

En tiedä mikä sinun syysi on, mutta tämä on minun, jos se auttaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.1.25 17:41:07

Kuinka paljon ihastuminen häiritsee elämää tai perisuhdettasi? Jatkuuko rakkaus miehesi tasaisesti vaikka ihastuksia tulee ja menee?

Lähettäjä: Miksi 
Päivämäärä:   25.1.25 20:18:20

No sepäse, lapsuuden kodissa ei juuri tunteita näytetty eikä halailtu, siitäköhä tämä kaikki johtaa juurensa.. mitenhän tästä pääsisi eroon :/

Ei vaikuta nykyiseen suhteeseen. Rakastan miestäni ja hänen kanssaa haluan olla aina. Tämä kaveri ehkä joskus vaikuttaa olevan minuta kiinnostunut, ja on mukava tyyppi, joten siksi varmaan tämmösiä tuntemuksia. Tai ehkä ei edes ole kiinnostunut, mutta on vaan tosi mukava mua kohtaan.

Piti vaan päästä purkaa näitä ajatuksia. Oisko helpointa vaan koittaa olla mahd. vähän tämän kaverin kanssa tekemissisä. Väitämättä silloin tälläin kyllä nähdään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.