Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mukavat rintsikat tätille

Lähettäjä: Kuppikakku 
Päivämäärä:   24.1.25 22:45:28

Mistä merkistä voisi löytyä rintsikat tätille, jotka ei kiristä eikä purista ja on oikein mukavat päällä ? Rinnanympärykseen tulee vuosi vuodelta "massaa" lisää ja sitten vielä pumppuvika, niin mikään ei saisi puristaa tai ahistaa siellä alueella.

Re: Mukavat rintsikat tätille

Lähettäjä: Neija 
Päivämäärä:   24.1.25 23:07:47

Sloggi zero feel on tämän ”tädin” suositus! :)
Sen verran mukavuudenhaluinen jo tässä iässä olen, että mitään esim kaarituellisia tai push uppia en tule koskaan enää päälleni laittamaan. Toki minua helpottaa valinnoissa paljon se, että en omaa kookasta varustusta, ei tarvitse varsinaista kannattelua tai tukea.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   24.1.25 23:09:29

Zero feelille ääni täältäkin. Mutta ei taida tosiaan sopia kovin isolle varustukselle.

Päivämäärä:   24.1.25 23:15:39

Kiitti vinkistä ! Ei ole paljoa varustusta, normisti B kuppi käytössä.

Päivämäärä:   25.1.25 09:43:19

Vielä yks lisäkysymys Neija ja L, onko teillä toppi vai hakasmalli :) ?

Lähettäjä: Nappi 
Päivämäärä:   25.1.25 13:08:19

Minä olin mainoksen uhri ja ostin Comfitilta. Tykkään kyllä muuten, mutta kangas on elastaani+nailon ja hiostavat ainakin isorintaisena. Tai no, 75E mutta kuitenkin. Onneksi teen etätöitä, en pidä rintsikoita enää muulloin kuin toimistopäivinä ja kesäisin toki enemmän vapaa-ajallakin. Talvella käyn kauppareissut ja koiralenkit (kävellen) ilman, paljon mukavampaa! Toppatakki päällä niin ihan sama. Vielä vuosi sitten pidin jatkuvasti (muualla kuin kotona) push uppeja, nyt en voi enää kuvitellakaan laittavani moisia kiristimiä =D. Käytän siis tilanteen vaatiessa noita Comfitin liivejä. Myös 17v tyttäreni tykästyi niihin.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   25.1.25 13:11:44

Kuppikakku: Minulla on Bralette, joka ei ole toppi, mutta ei ole hakasia. En halua niin paljon kangasta rintojen alapuolelle kuin topissa, koska hikoilen juuri siitä eniten, vaikkei siihen edes tissit osu, koska eivät roiku. Hakaset vähän syö sitä zero feel ajatusta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.