Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tehdä huomenna (yksin)?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.1.25 21:15:13

Tuntuu että löhöän aina viikonloput kotona. Mitä muilla yksineläjillä suunnitelmissa huomenna?

Re: Mitä tehdä huomenna (yksin)?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.1.25 21:20:28

suurssiivousta aattelin. ulos tuskin asiaa sään takia. hyvbbää ruokaa, musaa ja pari sidua. illalla kylpy, leffa ja ehkä lasi vinkkua.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.1.25 22:10:15

Siivota kyllä pitäisi täälläkin, mutta ei huvita :D

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   24.1.25 22:18:49

Menen uimaan. Halliin, mutta joskus tykkään käydä myös avannossa ja samalla avantouintipaikassa saunomassa. Siellä on kivaa porukkaa lauteilla jutustelemassa. Sen jälkeen käyn hakemassa kaupasta tarvikkeet johonkin herkkuun, mitä kokkaan sitten illemmalla itselleni. Ja jonkun minipullon viiniä. Joskus kävin myös huonolla säällä salilla juoksemassa juoksumatolla, kun ei huvittanut ulkona juosta. Nykyisin mulla on koira, joka ulkoiluttaa mut joka tapauksessa, niin ei ehdi enää juoksennella "turhaan" kun sen voi tehdä koiran kanssakin. Niin ja toki ulkoilutan huomennakin sen koiran. Ja luen kirjaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.1.25 22:19:50

Aion siivota myöskin. Koirien kanssa ulkoilua on ohjelmassa joka säällä. Jotain ns parempaa ruokaa laitan ja sen kanssa otan lasin viiniä. Illansuussa katson midsomerin murhat telkusta. Menen ajoissa nukkumaan.

Lähettäjä: Qtar 
Päivämäärä:   24.1.25 22:22:45

Kuntosalille. Koiran kanssa jonnekin pitkälle lenkille (yritän välttää liukastumisia, joten ei ihan helppoa). Pesen koneellisen tai kaksi pyykkiä. Teen ruokaa. Illalla koiratreenit, mutta siellä on pari kaveriakin.

Siivous ei ole huono idea, mutta mä siivoan yleensä sunnuntaisin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.1.25 22:24:39

Mä tarviin parin kuukauden päästä saldotunteja, joten ajattelin tehdä huomenna töitä. Sataa joka tapauksessa vettä, joten voin hyvin käyttää päivän hyödyksi, kun on sopiva projekti odottamassa ja voin keskittyä siihen rauhassa

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   24.1.25 22:26:22

Mulla on pitkästä aikaa tekemistä. Aamupäivällä hoidettavia asioita ja sit illalla syömään ja käymään parissa baarissa syntymäpäiviä juhlistamassa.

Jos olisin yksin kotona, niin olisin siivonnut, tehnyt ruokaa, käynyt koiran kanssa lenkillä ja sit saunassa. Sen jälkeen löhöillyt sohvalla televisiota katsellen ja jotain pientä herkkua. Se taitaakin olla ensi viikon lauantain ohjelma.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   25.1.25 07:46:22

Hoidan hevoset, siivoan, teen ruokaa ja käyn treffeillä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.1.25 08:14:16

Mä käyn koiran kanssa lenkillä, teen ruokaa ja menen balettiin katsomaan Joutsenlampea :)

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   25.1.25 10:05:44

Niinä viikonloppuina kun olen yksin eli lapsi isällään, niin käyn salilla, pelaamassa padelia, säästä riippuen hiihdän, luistelen, pyöräilen, lenkkeilen. Sitten myös yleensä siivoan perusteellisemmin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.