Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hauska pikkulahja miehelle, ideoita?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.1.25 20:49:23

Mies rakastaa lahjoja. Hänen silmänsä oikein loistavat kun saa paketin. Yleensä keksinkin hänelle helposti tarpeellisia pieniä lahjoja, mutta nyt on synttärit tulossa enkä keksi mitään. Menemme synttäreiden kunniaksi pienelle kaupunkilomalle, siinä on jo lahjaa, mutta haluan antaa pienen paketin varsinaisena syntymäpäivänäkin.

Harrastuslahjaa en voi antaa, ostaa kaiken itse kun tarvitsee. Sukkia, pikkuhousuja, karkkia ja lempparijuomaa olen juuri ostanut, samoin kylpytakin, pyyhkeen, vyön, uimahousut...

Jos en keksi muuta, niin annan lahjaksi "eväskorin" sinne lomaselle, mutta onko teillä parempia ideoita?

Re: Hauska pikkulahja miehelle, ideoita?

Lähettäjä: KK 
Päivämäärä:   25.1.25 03:31:47

Rakastaako mies itse lahjaa vai sitä, että saa paketin ja se jännitys, kun pakettia avaa. Paketin sisällöllä ei sitten ole niin väliä, esim. paketista paljastuva karkkipussi on mieluinen lahja?

Jos miehelle on tärkeintä paketin avaaminen, niin ostaisin sellaisen arvoituslaatikon tai millä nimellä ne nyt kulkevatkaan. Siis rasia, jonka saa auki vain, kun keksii oikean ”koodin”, esimerkiksi työnnä oikeaa nurkkaa samalla kun naputat pohjaa ja silloin rasia aukeaa. Sitten rasiaan joku pieni lahja. Vaikkapa avaimenperätaskulamppu (ne rasiat ovat melko pieniä, isoa tavaraa sinne ei mahdu) tai luottokortin kokoinen lahjakortti. Vastaavia arvoitusjuttuja saa myös pullon korkkina. Hankit esim. viinipullon, laitat arvoituskorkin siihen päälle eikä viinipulloa saa auki, ennen kuin on arvoituskorkin ratkaissut ja saanut pois pullon päältä.

Jos taas itse lahja on tärkeä, niin nauttiiko mies hitaista aamuista? Löhöileekö viikonloppuisin sängyssä? Lahjaksi termosmuki (esim. Airam, sellainen perinteisen termospullon näköinen, mutta on 0,35 litran vetoinen muki). Rakastan hitaita aamuja ja viikonloppuisin parasta on, kun käy keittämässä teetä termosmukiin ja menee termosmukin ja äänikirjan kanssa takaisin sänkyyn. Tee pysyy kuumana yli tunnin. Saa löhötä sängyssä, kuunnella äänikirjaa, nauttia kuumasta teestä ja välillä ehkä torkahtaa.

Lähettäjä: o/ 
Päivämäärä:   25.1.25 04:03:42

Miehelle pikkuhousuja?! Ja eväskori "lomaselle"... ei helv...

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   25.1.25 04:16:41

BJ

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.