Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kysymys miehille (ON)

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   23.1.25 09:03:28

Ovatko hevosnaiset vähemmän houkuttavia kumppaneita kuin muut?
Jos ovat, niin miksi?

Esimerkkitapauksen henkilö varoitti vuosikymmenen verran tuttaviaan ja kaikkia, että tehkää mitä tahansa muuta mutta älkää ottako hevosmuijaa. Ja jos sellainen tulee yrittämään, niiin juokse. Itse tämä varoittaja ei kuitenkaan pyrkinyt eroon omasta piinastaan.

Re: Kysymys miehille (ON)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.25 09:04:11

Parhaita ovat, kunhan se harrastus loppuu sitten kun vakiinnutaan.

Lähettäjä: Harris 
Päivämäärä:   23.1.25 09:05:41

Eivät ole!

terveisin hevosmies

Päivämäärä:   23.1.25 09:50:00

No, ehkä kannattaa miettiä etukäteen onko valmis siihen, että harrastus on kumppanin tärkein ja aikaavievin asia. Oli kyse sitten hevosista tai vuorikiipeilystä

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   23.1.25 10:25:27

En ole mies, mutta halusin kertoa, että olen nähnyt deittiapeissa useammallakin miehellä tekstin, että ei hevosnaisia. Opettajien lisäksi toinen ei-haluttu ryhmä :D

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   23.1.25 10:34:11

Miksi juuri opettajat ovat ei-haluttuja? Nehän ovat melko sosiaalisia, ja on vakaat tulot ja normaalit työajat.

Lähettäjä: Harris 
Päivämäärä:   23.1.25 10:51:24

"
Miksi juuri opettajat ovat ei-haluttuja? Nehän ovat melko sosiaalisia, ja on vakaat tulot ja normaalit työajat."

Liian moni opettaja on tietävinään kaikesta kaiken, ja oma toiminta on mitä on, mutta itsereflektiota ei ole.

Päivämäärä:   23.1.25 11:08:28

Minäkään en ole mies, mutta käytännössä huomannut, että hevosnaisilla on sellaista vetovoimaa usein enemmän kuin muilla naisilla. Vaikka miehet kovasti selittäisivät etteivät kelpuuta hevosnaisia, niin todellisuudessa lumoutuvat sellaisten edessä.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   23.1.25 11:30:43

Lähes kaikilla miehillä tuntuu olevan ratsastusfantasioita hevosnaisista, uh.

Lähettäjä: Eemeliina 
Päivämäärä:   23.1.25 11:33:02

Tää on vähän sama juttu kun naiset hokevat että hevosmiestä eivät huoli.

Ja kuinka käykään, hevosmiehillä sitä vientiä vasta riittääkin, löytyy naista joka sormelle ja vielä varpaillekin.

Lähettäjä: Nti 
Päivämäärä:   23.1.25 11:35:42

Täältä tuskin saa hyvää vadtausta, kun eihän täällä ole miehiä...saati ilman hevosia tai hevosnaisia.
Hyvä hevosnainen, joita on harvassa, on määrätietoinen, johdonmukainen ja lempeä sekä huomaavainen. Rikaskin ja tasapainoinen, plus hyvä kroppa, jotta voi pitää 5 kisaponia.
Mutta heitä tosiaan on harvassa.

Lähettäjäkerma 
Päivämäärä:   23.1.25 11:54:11

Kyllä mulle ainakin hevosnainen kelpaa ku on noita omiakin heposia😊

Lähettäjä: Fender 
Päivämäärä:   23.1.25 11:57:13

Jaa no hevosnaisia taitaa tupata olemaan monenlaisia, ei oikein voi yleistää. Ihan kuten kaikissa muissakin harrastuksissa, riippuu siitäkin millaisesta elämäntilanteesta / harrastuksen intensiteetistä just sillä omalla naisella tykkää. Minä olen itse aktiiviharrastaja omassa lajissani ja todellakin haluan että myös mun naisella on oma tärkeä harrastus. En usko että mun harrastustapaa voi muuten ymmärtää, jos ei itse koe sitä palavaa kiinnostusta jotain juttua kohtaan. Hevoset oli itselle jokusen verran tuttuja siskon kautta ja sitä kautta tutustuin omaan heilaanikin. Pakko näin anonyyminä myöntää, että kyllähän nuorena miehenä juurikin ne nätit ratsastajamimmit ratsastushousuissaan tallilla oli taskurahaa huomattavasti suurempi houkutin sille, miksi omaa siskoani hevosensa luokse ahkerasti silloin kuskasin :D Mutta eipä ne hevoset noin muuten harrastuksena minussa tunteita herättele kyllä suuntaan tai toiseen. Laji siinä missä muutkin, Kilparatsastaja on mulle mieluinen kumppani, kun tykkään naisista joilla on joku tavoite. Ja tiedän että hänellä on aina tekemistä sillä aikaa kun itsekin puuhailem noita omia touhuja eikä siitä tule koskaan nakutusta että vietän liikaa aikaa niiden parissa. Ei tuo minua sinne tallille ikinä mukaansa kaipaa tai hevoset meillä kotona asu, niin en keksi mitä haittaa tai riesaa just hevosista olisi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.