Lähettäjä: Fender
Päivämäärä: 23.1.25 11:57:13
Jaa no hevosnaisia taitaa tupata olemaan monenlaisia, ei oikein voi yleistää. Ihan kuten kaikissa muissakin harrastuksissa, riippuu siitäkin millaisesta elämäntilanteesta / harrastuksen intensiteetistä just sillä omalla naisella tykkää. Minä olen itse aktiiviharrastaja omassa lajissani ja todellakin haluan että myös mun naisella on oma tärkeä harrastus. En usko että mun harrastustapaa voi muuten ymmärtää, jos ei itse koe sitä palavaa kiinnostusta jotain juttua kohtaan. Hevoset oli itselle jokusen verran tuttuja siskon kautta ja sitä kautta tutustuin omaan heilaanikin. Pakko näin anonyyminä myöntää, että kyllähän nuorena miehenä juurikin ne nätit ratsastajamimmit ratsastushousuissaan tallilla oli taskurahaa huomattavasti suurempi houkutin sille, miksi omaa siskoani hevosensa luokse ahkerasti silloin kuskasin :D Mutta eipä ne hevoset noin muuten harrastuksena minussa tunteita herättele kyllä suuntaan tai toiseen. Laji siinä missä muutkin, Kilparatsastaja on mulle mieluinen kumppani, kun tykkään naisista joilla on joku tavoite. Ja tiedän että hänellä on aina tekemistä sillä aikaa kun itsekin puuhailem noita omia touhuja eikä siitä tule koskaan nakutusta että vietän liikaa aikaa niiden parissa. Ei tuo minua sinne tallille ikinä mukaansa kaipaa tai hevoset meillä kotona asu, niin en keksi mitä haittaa tai riesaa just hevosista olisi.
|