Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ketjun x innoittamana aloin miettimään suhteita

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   23.1.25 00:31:54

Suhteitani. Täällä on aika pieni merkkirajoitus, joten joudun katkomaan viestejä. Olen seurustellut siis viimeksi viime keväänä. Mies oli ihana... ja painajainen. Niin ja jos unohdan mainita, niin asioita ei ole koskaan siis puhuttu halki. Jatketaan... Niin mies oli todella mustasukkainen. Niin mustasukkainen, että hämmennyin aivan totaalisesti, että voiko joku olla ihan oikeasti tosissaan sanoessaan jotain tuollaista.
Siinä vaiheessa, kun kirjoittelimme netissä, emmekä olleet tavanneet ikinä emmekä edes edenneet sieltä paikasta eteenpäin toiseen viestintäpaikkaan, kirjoittelin miehelle siitä millaista miestä ns. etsin, ja mainitsin yhden tietyn kansallisuuden, joka minuun vetoaa. Kerroin myös miksi. Mies vaikutti olevan ihan sujut asian kanssa. Juu, ei... Suhteessa hän sai rohkeuden kilahdella siitä mitä olin sanonut, kun hän oli minulle ventovieras. Hän ei uskonut, että halusin hänet (halusin oikeasti), vaan olisin kuulemma halunnut toisenmaalaisen miehen, kun heistä niin kovasti mukamas puhuin ja hehkutin. Tässä kohtaa mietit, että minkähän maalainen mahtaa mies itse olla, kun käytös vaikuttaa "hieman" sekopäiseltä. No kuule ihan ehta suomalainen.

Re: Ketjun x innoittamana aloin miettimään suhteita

Päivämäärä:   23.1.25 00:35:25

Suhde oli lyhyt ja täynnä miehen mustistelukilahteluja. En pelännyt häntä, mutta koska tiesin tuosta taipumuksesta, en mennyt koskaan hänen luokseen toiseen kaupunkiin. Halusin siis nähdä että rauhoittuuko tuo meininki ajan kanssa. Mehän vasta tutustuimme toisiimme suhteen aikana, joten en kokenut hyväksi ideaksi lähteä sinne miehen armoille ennen kuin tiedän miten hän mihinkin suhtautuu. Sanotaan näin, etten todellakaan usko, että hän olisi ollut v-valtainen (fyysisesti), mutta tiedostan riskit, kun käytös on noin... Omanlaistaan.

Päivämäärä:   23.1.25 00:37:36

Kaiken piti olla hyvin, kun mies sitten yhtäkkiä sai taas kohtauksen ja häipyi elämästäni. Hän oli uhkaillut sillä pari kertaa aiemminkin ja sitten alkanut vinkumaan, joten en tiennyt että pitäisikö se ottaa vakavasti vai ei. Kyllä hän kuitenkin häipyi, ja minä olisin silloin halunnut keskustella. Hän ei suostunut, joten tiukkasanaisesti käskin häntä pysymään kaukana minusta loppuelämänsä ajan. (Tiesin, että olisin sortunut, jos hän olisi pyydellyt anteeksi, ja myöhemmin olisin ollut vihainen itselleni ja katkera.)

Päivämäärä:   23.1.25 00:38:38

Kyllä minä edelleen kaipaisin jotain ymmärrystä siihen miksi mies oli niin tuollainen. Hän sanoi, ettei koskaan ennen ole ollut niin mustasukkainen, ja myönsi ettei se ole ok.

Päivämäärä:   23.1.25 00:40:40

Kyllä pienet osat siitä olivat ihan söpöjä, kuten hänelle sanoin. Mutta liika on liikaa. Luulin ihan todella, että jossain menee raja. Ei sitä rajaa ollut missään. Ihan mikä tahansa riitti syyksi, jopa eksästä etunimellä puhuminen. Kun yritin selittää miksi puhun hänestä etunimellä, sekin aiheutti kohtauksen. Aivan naurettava jatkumo, jossa joka ikinen sanomani asia vain pahensi ja pahensi asiaa, ja lopulta en tiennyt mitä voin sanoa ilman mustiskohtausta.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   23.1.25 00:41:40

Täällä mitään merkkirajoitusta ole, johon tuo wtoori ei olisi mahtunut.

Päivämäärä:   23.1.25 00:53:49

Kyllä täällä on merkkirajoitus, ääliö.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   23.1.25 01:42:56

Ei ole. Laitteella, yhteydellä, selaimella tms. jolla tänne kirjoitat saattaa olla, mutta itse palstalla ei ole. Täällä on ollut ihan jumalattoman raamatullisen pitkiäkin tekstejä yhdessä viestissä. Joten älä ole niin nopea nimittelemään toisia ääliöiksi.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   23.1.25 02:37:52

Siis luulet ihan oikeasti, että LAITE voi rajoittaa merkkimäärää nettisivulla?! :DDD

Päivämäärä:   23.1.25 02:38:25

Tai yhteys, tai selain :DD et voi olla tosissasi.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   23.1.25 02:51:25

Miekkosnainenhan se taas, kuten jo aloituksesta epäilin.

Päivämäärä:   23.1.25 03:42:48

Tuo kommentti poistuu taas kohta, joten kysyn myös toisella selaimella: missä tarkalleen ottaen on miekkosnainen?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.