Lähettäjä: ---
Päivämäärä: 23.1.25 00:31:54
Suhteitani. Täällä on aika pieni merkkirajoitus, joten joudun katkomaan viestejä. Olen seurustellut siis viimeksi viime keväänä. Mies oli ihana... ja painajainen. Niin ja jos unohdan mainita, niin asioita ei ole koskaan siis puhuttu halki. Jatketaan... Niin mies oli todella mustasukkainen. Niin mustasukkainen, että hämmennyin aivan totaalisesti, että voiko joku olla ihan oikeasti tosissaan sanoessaan jotain tuollaista.
Siinä vaiheessa, kun kirjoittelimme netissä, emmekä olleet tavanneet ikinä emmekä edes edenneet sieltä paikasta eteenpäin toiseen viestintäpaikkaan, kirjoittelin miehelle siitä millaista miestä ns. etsin, ja mainitsin yhden tietyn kansallisuuden, joka minuun vetoaa. Kerroin myös miksi. Mies vaikutti olevan ihan sujut asian kanssa. Juu, ei... Suhteessa hän sai rohkeuden kilahdella siitä mitä olin sanonut, kun hän oli minulle ventovieras. Hän ei uskonut, että halusin hänet (halusin oikeasti), vaan olisin kuulemma halunnut toisenmaalaisen miehen, kun heistä niin kovasti mukamas puhuin ja hehkutin. Tässä kohtaa mietit, että minkähän maalainen mahtaa mies itse olla, kun käytös vaikuttaa "hieman" sekopäiseltä. No kuule ihan ehta suomalainen.
|