Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kummin tekisit?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   23.1.25 00:18:23

Minulla on hammaskiven poisto ensi kuulle. Minulle ei ikinä ole kertynyt eikä kerry merkittävästi hammaskiveä ja se on myös hammaslääkärissä todettu. Tarvitsisin myös aivan hitosti uusia vaatteita. Koska en nyt jaksa mitään vähävaraissurkutteluja, haluan tarkentaa että minulla ei ole tilillä paljon rahaa, koska omaisuuteni on asunnossa.

Jos menen ensi kuussa hammaslääkäriin, saan vain parit hassut housut. Jos en mene ensi kuussa, saan parit housut ja yläosia (huppari, neule, t-paita.)

Haluan tuohon tiettyyn paikkaan hammaskiven poistoon. Siellä ei näytä olevan vapaata ennen huhtikuuta. Se menee taas aika pitkälle... En tiedä mitä teen. Terveydellä en halua leikkiä, mutta minulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia sinänsä, ei mitään mainintaa ikenien kunnosta ikinä (eli siis ne ovat aina kunnossa.)

Re: Kummin tekisit?

Päivämäärä:   23.1.25 00:19:02

Alkaa pikku hiljaa v ituttamaan tämä puolibänni. Saan kirjoitella, mutta kommentit ja ketjut poistuvat automaattisesti hetken päästä.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   23.1.25 00:48:18

Miksi sinulla on aika hammaskiven poistoon, jos hammaskiveä ei ole?

Jos minulla olisi tilillä vain vähän rahaa, kävisin hammaslääkärillä julkisilla enkä ostelisi vaatteita ennen kuin tilanne on parempi.

Päivämäärä:   23.1.25 00:53:03

"Miksi sinulla on aika hammaskiven poistoon, jos hammaskiveä ei ole?"

Miksi sinä olet täällä, jos et osaa lukea??

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.25 01:08:11

No tottahan toki on aina tärkeintä ostaa mahdollisimman paljon uusia vaatteita.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.1.25 01:26:32

Hammaslääkäriin mene ja sen jälkeen esim kirppikselle shoppailemaan vaatteita, löytyy halvalla vaikka mitä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.1.25 01:29:38

Miksi sinulla on aika hammaslääkärille jos hammaskiveä ei ole vielä paljoa kertynyt? Siirtäisin sen huhtikuulle, kolmessa kuussa tilanne ei paljoa muutu, ihan hyvillä mielillä voit siirtää aikaa.

Päivämäärä:   23.1.25 02:43:19

Kun sitä ei kerry IKINÄ paljon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.