Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toimiiko muilla Nordea?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.1.25 23:37:18

Itse en taaskaan voi maksaa mitään kaupassa enkä netissä. Ehkä olisi jo aika vaihtaa pankkia. En vaan tiedä miten se onnistuu kun ei ole minkäänlaisia henkilöpapereita eikä passia. Saako uusia pankkitunnuksia mistään? Saa myös suositella hyvää pankkia. Tärkeää olisi, että raha liikkuu just eikä melkein. Kaikilla tutuilla joiden kanssa rahaa pitää siirrellä niin on myöskin Nordea.

Re: Toimiiko muilla Nordea?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   22.1.25 23:47:21

Toimii normaalisti, kävin parissa kaupassakin illalla eikä nytkään näyttäisi ongelmaa olevan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.1.25 23:48:18

Päivällä ei voinut laskuja maksaa.

Päivämäärä:   22.1.25 23:50:38

Mulla taas ei päivällä ollut ongelmaa muutakuin, että pankkiautomaatilta ei voinut nostaa. Nyt äsken alkoi kun makselin laskuja niin keskenkaiken tuli, että ei voi maksaa.

Päivämäärä:   22.1.25 23:58:57

” En vaan tiedä miten se onnistuu kun ei ole minkäänlaisia henkilöpapereita eikä passia.”

Hankit henkkarit itsellesi. Kyllä nyt aikuisella ihmisellä pitää joku henkilöllisyystodistus olla. Ja turha sanoa, että kun ei ole tarvetta, nyt on.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   23.1.25 00:05:05

Sain just 23:58 yhden laskun maksettua ja kun yritin jatkaa seuraaviin, niin ei antanut enää... kokeilenpa sit aamulla uudemman kerran.

Päivämäärä:   23.1.25 00:27:32

Juu olisihan sitä tarvetta, mutta rahaa ei ole sellaisiin. Maksaa ihan älyttömästi näin köyhälle. Ja ei, rahaa ei jää säästöön senttiäkään, että voisi säästää. Ja kyllä, kaikesta olen jo nipistänyt. Paitsi vuokrasta kun ei halvempaa ole kohta vuoteen saatu, vaikka on haettu asuntoja varmasti sata.

Lähettäjä: oijoijoi 
Päivämäärä:   23.1.25 08:29:13

Miksi aloittaja ei käytä kaupassa käteistä ?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   23.1.25 09:00:08

Ei toimi. Pankki hävitti minulta melkein 400€ kun yritin tehdä omaa siirtoa tilieni välillä. Ei näy kummallakaan tilillä raha, vain hylätyissä tapahtumissa. Chatissa sanoivat että korjaavat joskus...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.