Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko pettämistä nukkua toisen sohvalla?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   22.1.25 19:23:46

Jos menet toiselle paikkakunnalle baariin, ystäväsi ”feidaa” sinut yhden illan jutun vuoksi, matkaa kotiin 100km, joten taksilla meno yksin suht kallista.
Törmäät baarissa vanhaan koulukaveriisi (mies) ja vaihdatte pitkät kuulumiset ja lopulta hän ehdottaa että voit tulla sohvalle nukkumaan, jotta voit aamulla mennä ystäväsi kyydillä kotiin. Ei mitään romanttista, ja aamulla kiität sohvasta ja lähdet pois.
Menet kotiin ja miehesi ei edes kysy, miten ilta meni? Onko oikeasti pettämistä, jos et kerro miehellesi, missä nukuit?

Re: Onko pettämistä nukkua toisen sohvalla?

Lähettäjä: Qiu 
Päivämäärä:   22.1.25 19:26:25

Ei todellakaan ole :D onko joku oikeasti noin väittänyt??

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   22.1.25 19:28:55

Jos ei mies kysy niin asia ok

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   22.1.25 19:29:02

Eikö se mies välitä missä olet omlut ja mitä tehnyt? Ei kait sen sitten niin väliä.
Itselleni olisi kiva kuulla, mutta mieheni kilahtaisi tuollaisesta. Ja tulee kilahtelemaan, koska minulla on paljon kavereita. Parisuhteenne säännöt?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.1.25 19:35:24

Ei, paitsi jos on muuta sovittu. Jos on sovittu että ilmoitetaan tai että ei nukuta vastakkaisen/samankaan sukupuolen luona niin sitten ei.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   22.1.25 19:35:44

Jonkun mielestä on, toisen mielestä ei. Mitä luulet miehesi olevan tuosta mieltä, jos saisikin tietää jostain syystä jälkikäteen asiasta? Mitä mieltä itse olisit jos tämä olisi tapahtunut miehellesi? Oliko siihen joku syy että jätit kertomatta?

Päivämäärä:   22.1.25 19:35:55

Tosin tuossa oli pikku pakko, mutta asia pitää silti puida, jos noin on sovittu

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.1.25 19:43:10

No ei ole pettämistä.
Ja tietenkin kertoisin miehelleni, kysyi hän tai ei.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   22.1.25 19:49:48

Tiedätkö aloittaja ollenkaan mitä pettäminen tarkoittaa? Kaikkea täällä kyselläänkin.

Lähettäjä: Miu 
Päivämäärä:   22.1.25 19:50:35

Outoa ettei voisi kertoa.
Jos mulle jälkeen päin selviäisi että mies olisi yöpynyt jonkun naisen sohvalla eikä olisi kertonut siitä niin ero tulisi.

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   22.1.25 19:58:36

Ei ole, mutta olisi outoa jos puoliso ei soittaisi sieltä toiselta paikkakunnalta ja kertoisi mikä tilanne. Koittaisin soittaa kotiin, oli kunto mikä hyvänsä ja kertoa tilanne avoimesti. Jos ei vastaa niin tilannepäivitys aamulla kun saa yhteyden kotiin.

Jos parisuhteessa asiat ei ole hyvin niin toinen flippaa. Aika hyvin tuosta näkee onko luottamusta. Jos kaikki on kunnossa niin toinen on lähinnä iloinen että puoliso on päässyt turvallisesti edes johonkin nukkumaan eikä jäänyt sammuilemaan porttikongeihin.

Lähettäjä: zip 
Päivämäärä:   22.1.25 20:06:00

Meille olisi ok puolin ja toisin, etenkin jos kyseessä olisi joku tuttu/puolituttu. Puoliso on ollut harrasteporukan kanssa risteilylläkin niin että hytissä on ollut vastakkaista sukupuolta lisäksi. Ei ole ollut mulle ongelma.

Mutta arvostaisin jos asiasta kerrottaisiin, koska jos sen saisi kuulla jälkeenpäin muualta niin siinä vaiheessa alkaisi epäilyttää minkä vuoksi ei maininnut siitä että suunnitelmiin tuli muutos.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   22.1.25 20:13:06

Ainoa petollinen tuossa olisi ystävä, joka on kutsunut luokseen, mutta feidaa.

En soittaisi miehelle tilanteesta keskellä yötä, mutta kertoisin kyllä seuraavana päivänä.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   22.1.25 21:47:43

No mä mietin itseasiassa vastaavaa yöpymistä, kun ajoin auton parkkihalliin vieraassa kaupungissa ennen illan tapahtumaa ja kun olin lähdössä, en meinannutkaan päästä parkkihalliin sisään hakemaan autoa, vaikka hallin piti olla 24/7 auki. Mietin jo kelle kavereille soitan… ja ihan sama ois ollu siinä vaiheessa onko mies- vai naiskaveri, kuhan sais yöpaikan.

Todellakaan ei ois siis mun mielestä mitään pettämistä *facepalm* vaan ihan normaalia toimintaa.

Päivämäärä:   22.1.25 22:07:07

Ei mulle noin kävisi koska menisin hotelliin. Puoliso myös tai muuten ovi kävisi.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   22.1.25 22:18:44

On. Sinun kuuluisi nukkua ainoastaan miehesi sohvalla.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   23.1.25 00:17:38

Jos miettisin asiaa toisin päin, eli mies menisi jonkun naisen sohvalle, kyllä se tuntuisi oudolta. Vielä oudompaa olisi, jos hän ei tästä itse kertoisi vaan salaisi asian ja se paljastuisi joskus myöhemmin.

En minä miestä pettämisestä epäile, mutta koskaan ei tiedä mikä sen toisen ajatus on. Itse en menisi lähes vieraan ihmisen sohvalle (ihminen jota et ole tavannut vuosiin ja sitä ennenkään ei ole oltu läheisiä on lähes tuntematon nykyhetkessä) ihan turvallisuuden takia, enkä suosittelisi sitä muillekaan.

Minä ja mieheni mentäisiin hotelliin yöksi jos suinkin mahdollista tai soitettaisiin kotiin, että voiko toinen hakea (todellakin haettaisiin 100km päästä vaikka keskellä yötä jos ei ole kunnon majapaikkaa). Vieraan sohva olisi ohan vihoviimeinen vaihtoehto.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   23.1.25 00:22:05

Minun suhteissani olisi. En ikinä saisi tehdä yhtään mitään ja koko luonteeni tukahtuu. Toisaalta yöksi meneminen on aika intiimi ajatuksena, vaikka olisi vain oikeasti sohvalla. Kyllä siinä väkisinkin tulee mieleen kaikenlaista, vaikka kuinka luottaisi. En siis siitä niinkään ketään syyttelisi. Minun suhteissani mikään illanviettokaan ei tulisi kyseeseen, kaikki miesten kanssa tapahtuva on aina kamala vääryys. Siksi pelottaa ryhtyä parisuhteeseen, vaikka haluaisin.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   23.1.25 00:22:24

Intiimiä

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   23.1.25 01:36:19

Tällä elämänkokemuksella riippuisi kyllä naisesta. Entä jos mies yöpyis himoitsemansa koulukaverin soffalla?!? Tarttisko ees kysyä?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.1.25 01:44:35

Muuttaisiko se asiaa, jos tämä vanha tuttumies on gay? Tai kyseessä onkin vanha tuttu nainen? Joka on bi tai lesbo?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.