Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mokasinko kun halasin työkaveria?

Lähettäjä: Oona 
Päivämäärä:   21.1.25 12:31:32

Halasin yhtä miestyökaveria, kun nähtiin viimeisen kerran eikä ollut varmuutta nähdäänkö enää. Soiteltiin jonkin ajan päästä tuon jälkeen ja hän kysyi, että olivatko muut kommentoineet halausta eli ihmetelleet sitä. Tuon siis näki useampi kollega. Kukaan ei ollut kommentoinut mitään. Työkaveri itse sanoi, että kollega, jonka kanssa oli lähtenyt, oli varmaan ihmetellyt asiaa. Ei kai ollut sanonut mitään. Sitten vielä sanoi, että olen nyt hänen tyttöystävä.

Mua vähän hämmentää että miten tuosta mun halauksesta tuli joku juttu. Kun nämä kaksi työkaveria tulivat niin esihenkilö ja tiiminvetäjä halasivat näitä työkavereita, mutta ei sitä hämmästelty tms. Nähdään siis kerran vuodessa livenä.

Miksihän tuosta mun halauksesta tuli noin iso juttu? Väkisinkin mietin, että mokasinko kun menin halaamaan.

Re: Mokasinko kun halasin työkaveria?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.1.25 12:46:56

No siinäpä ihmetelkööt. Minäkin olen saanut ihmettelyä aikaiseksi kun vietin aikaa työkaverin kanssa hänen työpisteellä enkä omallani.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   21.1.25 12:48:54

"Sitten vielä sanoi, että olen nyt hänen tyttöystävä."

Siis oliko tämä joku huono läppä vai sanoiko se näin tosissaan? Ja vielä mietit, että mitä SINÄ teit väärin? Vaikka halailu on muutenkin tapana ja muutkin halasivat kuin vain te?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.1.25 12:59:52

Eiköhän se tyyppi vaan ole pikkasen pimeä päästään.

Estä somessa äläkä ole yhteydessä enää.

Lähettäjä: humph 
Päivämäärä:   21.1.25 13:04:52

No sinä saat halata, koska olet nainen. Jos olisi sukupuolet toisinpäin niin #metoo.

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   21.1.25 13:31:33

Kuulostaa siltä että ilmeisesti tämä halauksen kohteena ollut henkilö ei ole kovinkaan tottunut siihen että vastakkaista sukupuolta oleva henkilö halailee, ja on tehnyt siitä itse ison jutun (ja samalla sitten ajattelee että se on muillekin iso juttu, vaikka muut eivät olisi kiinnittäneet asiaan mitään huomiota).

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   21.1.25 13:32:32

Työkaverisi on ihastunut suhun. Sinä et ole mokannut mitenkään.

Lähettäjä: Haenni 
Päivämäärä:   21.1.25 13:40:56

Hän halusi ottaa asian puheeksi ja herätellä asiaa thö halauksen tiimoilta, koska on kiinnostunut sinusta.

Päivämäärä:   21.1.25 13:43:29

Toi tyttöystävä-juttu oli mun tulkinnan mukaan läppä. Toisaalta siis mietin, että oliko otettu siitä, että halasin tai että oliko jotenkin erityistä hänelle.

Ei meillä koko ajan halailla. Vähän tilanteen mukaan. Tuossa tilanteessa jossa työkaveria halasin, ei kukaan muu halannut ketään. Itse asiassa toinen pois lähtenyt kollega näytti vähän siltä, että lähtee karkuun, etteivät "matamit" taas halaa. :D Mut muut olivat menossa jo pois, kun jäin vähän jälkeen ja kävin vielä halaamassa.

Päivämäärä:   21.1.25 13:44:18

"No sinä saat halata, koska olet nainen. Jos olisi sukupuolet toisinpäin niin #metoo."

Ihan sama mitä sukupuolta halaaja on, yhtä vastenmielistä henkilökohtaisten rajojen rikkomista. Te jotka tykkäätte halailusta, yrittäkää muistaa, että aika monelle se on vähintään kiusallista.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.1.25 13:53:18

Saat dyytteen seksuaalisesta lähentelystä. Nykyään ei saa halata ketään. Onneksi enen sai ja uskalsi halata ilman pelkla syytteestä

Päivämäärä:   21.1.25 13:57:37

? haluaisitko siis halata silloinkin kun tiedät, että se tuntuu toisesta vastenmieliseltä? Miksi ihmeessä?

Päivämäärä:   21.1.25 14:13:43

Mä en oo mikään halailija. Tosi harvoin halaan ketään. Sanotaanko, että tiesin että halaaminen on ok, mutta tilanne oli ehkä väärä, koska oli muita ihmisiä näkemässä.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   21.1.25 14:17:24

Nämä syytteistä puhujat voi jättää omaan arvoonsa. Edelleen sanon, että ap ei ole mokannut. Työkaveri on kiinnostunut ap:sta ja siksi palasi tuohon halaukseen.

Lähettäjä: Nönnö 
Päivämäärä:   21.1.25 14:34:23

Siis luuliko mies, että seurustelette? Onko suomalainen? Vai vitsailiko? Vai sanoiko, että "nyt varmaan muiden silmissä olet tyttöystäväni"?

Minulle on nuorena käynyt niin, että kuskasin sellaista päälle nelikymppistä juoppoa kaljakauppaan ja joskus hain hänelle kokista ja Buranaa autostani. Tää tyyppi oli ruvennut puhumaan kylillä että seurustelemme ja ihmiset uskoivat. Onneksi poikaystäväni oli muualta eikä juorut menneet hänen korviinsa. Olin itse 19-vuotias.

Päivämäärä:   21.1.25 16:23:17

Ei luule, että seurustellaan. Vitsinä tuon heitti mielestäni. Vitsaillaan siis muutenkin. Mutta ehkä vähän jännä kommentti joka tapauksessa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.1.25 17:11:35

Halaus on minun mielestä sopiva ja lämmin huomionosoitus asiassa kuin asiassa. Siinä ei ole mitään mistä pitäisi tuntea huonoa omatuntoa.

Jatka vaan halailulinjalla. Selkeästi tekee vaikutuksen ihmisiin.

Päivämäärä:   21.1.25 17:13:51

Kyllä meillä esim. juuri jonkun lähtiessä kaikki halaavat lähtijää, sukupuolista viis.

Lähettäjä: nanda 
Päivämäärä:   21.1.25 17:22:02

No et mokannut.
Vaikka me suomessa ollaankin pidättyväisiä jurrikoita, niin musta meidän kulttuurissa on ok halata, kätellä, taputtaa olkapäälle, tökkästä käsivarteen.
Luulis että sen ymmärtää jokainen, että millainen se kosketus on.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.1.25 17:29:55

Mies ja nainen halaa = ne nussii.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.1.25 17:48:15

No siis juu ja et nykyään pitää aina kysyä lupa. Eli saanko halata hyvästiksi kun ei nähdä enää...

Lähettäjä: luca 
Päivämäärä:   21.1.25 17:53:31

Lähettäjä: nanda
Päivämäärä: 21.1.25 17:22:02

No et mokannut.
Vaikka me suomessa ollaankin pidättyväisiä jurrikoita, niin musta meidän kulttuurissa on ok halata, kätellä, taputtaa olkapäälle, tökkästä käsivarteen.
Luulis että sen ymmärtää jokainen, että millainen se kosketus on.

Tämä

Päivämäärä:   21.1.25 18:07:08

Olettekos te ulkomaillakin jurrikoita?

Lähettäjä: ........ 
Päivämäärä:   21.1.25 19:55:56

"Sitten vielä sanoi, että olen nyt hänen tyttöystävä."

Onko tämä joku turkkilainen?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.