Lähettäjä: -
Päivämäärä: 20.1.25 21:44:13
Yritän pitää puoleni ja muuten olla ajattelematta koko tyyppiä. Onneksi koko muu työyhteisö vihaa tyyppiä vielä enemmän kuin minä eli vertaistukea on saatavilla. Tämä tyyppi on siis korkeassa asemassa ja jostain mystisestä syystä ns. koskematon, ei kuitenkaan (enää) esimiesasemassa, mutta kuitenkin oman tiimini "vetäjä". Hankala ihminen, mutta jostain syystä hänellä tuntuu olevan viimeinen sana lähes kaikessa. Moni meneekin yli ja kiertää korkeamman pomon kautta, jonka kautta tämän saa kuriin. Vaan kun olen päivittäin tekemisissä niin en tietenkään voi samalla tavalla toimia tai muutoin olisi melkein hankittava uusi työpaikka. Omalle esimiehelleni olen kertonut ja hänellä jo ilman kertomistakin samat ajatukset tyypistä.
Mutta kyllä, nytkin meinaa yöunet mennä, koska tyyppi on päättänyt asian x, josta koituu valtavasti täydellisen turhaa lisätyötä monta työpäivää useille ihmisille (erityisesti minulle). Tämän voisi välttää, mutta kun ei vain halua periaatteesta. Tästä kyllä tappelen vielä ennen kuin on liian myöhäistä.
Ylipäätään työpäivät tämän henkilön kanssa ovat taistelua toisensa jälkeen ja se on todella uuvuttavaa. En ole tosiaan ainoa eli nykyään melkein aina yhteisissä palavereissa joku työkaveri tai usein useampikin kirjoittaa yksityistä teams-viestiä tyypistä. Kai se on meille sitä selviytymistä tai asian käsittelyä, kun muutakaan emme voi. Vapaa-ajalla teen vain parhaani, että saisin unohdettua työt tai lähinnä hänet.
|