Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kirpparien hinnat

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.1.25 15:39:26

Siis aivan järkyttävä tämä nykypäivän hintataso kirppareilla. Kuka sieltä enää viitsii mitään ostaa? Kaupasta saa kohta samalla hinnalla.

Tein tänään taas kirpparikierroksen ja ihmettelin kun eräässä pöydässä oli todella kauniin värinen juttu. Ne osoittautuivat vauvan housuiksi joista oli polvi rikki sekä olivat muutenkin nukkaiset. Hintaa oli 20 euroa. Toinen ihmetyksen aihe oli kun jossain pöydässä myytiin 5kpl tölkinnipsuja hintaan 6,10 euroa. Etsin toppatakkia ja huomasin, että niissä hinnat oli 4-20e halvemmat mitä kaupassa. Itse laitan helmikuussa pöydän ja yksikään tuote ei maksa yli 5e, vaikka olisi alkuperäiseltä hinnalta kuinka kallis tuote tahansa. Tarkoituksenani on päästä tavarasta eroon ja myyntikuluilla kattaa pöydän vuokra ja ehkä muutama euro saada "vaivanpalkkaa" enkä ajattele, että tienaanpas nyt tässä kirpparimyynnillä. Ymmärrän kyllä, että joistakin arvokkaammista tavaroista voi pyytää vähän enemmän, mutta kai joku raja siinäkin pitää olla? Ei niin, että takista joka maksoi 100e niin pyydetään 80e. Tuollaisen pyyntihinnaksi ymmärrän juuri ja juuri max. 20-30e, jos on hyväkuntoinen.

Re: Kirpparien hinnat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.25 15:44:28

Jep. Nukkaantuneista neuleista pyydetään 10 e, puhki kävellyt kengät 5-20 e, persiistä puhki istutut Adidas leggingsit 15 e, käytettyjä meikkejä 5-20 e.. Mitä on tullut nähtyä kun harvoin viitsii kirppiksellä käydä. Suorastaan roskia tuodaan myyntiin.

Lähettäjä: Kepa 
Päivämäärä:   20.1.25 15:44:54

Joo, ei noista enää saa kuin huumoria päiväänsä. No, joskus löytää helmiäkin, esimerkiksi itse löysin pojalle laskettelutakin kolmella eurolla.

Minulla oli myös pöytä vähän aikaa sitten ja hinnat olivat pääasiassa alle vitosta. Päiväpeitot vitosella ja ainoastaan valaisimet yli tämän.

Päivämäärä:   20.1.25 15:51:48

Joo aika usein jää ostamatta hinnan takia. Juuri olisin ostanut yhden takin, oli se sentään didriksons, hinta 50 e ! Onko ne niin kalliita myös käytettynä

Päivämäärä:   20.1.25 15:53:12

Joo, siellä on nykypäivänä roskaa kalliilla myynnissä.

Toisaalta, ymmärrän kyllä että hyvälle tuotteelle voi laittaa vähän isommankin hinnan (ei toki mitään 80% ovh:sta). Pöytien vuokrat on nykypäivänä ihan päätä huimaavat ja kukaan ei tota kirppistelyä huvin ja urheilun vuoksi tee, kyllä se tehdään sen takia että saatais niistä rojuista vähän rahaa käteen. Hinnottelussa menee aikaa ja bensaa palaa kun pöytää täyttää päivittäin ja käy samalla siivoamassa pöydän.

Liian isojen pöytävuokrien takia minä myyn nykyään useimmiten vaan netissä. Röyhkeimmät kirpparinpitäjät on laittaneet vielä provikankin vuokran päälle, onko ihmekään jos pöydistä on puolet tyhjillään puolet vuodesta.

Lähettäjä: 1 
Päivämäärä:   20.1.25 15:57:33

Voihan se olla, jos ei ole paljoa pidetty:

Joo aika usein jää ostamatta hinnan takia. Juuri olisin ostanut yhden takin, oli se sentään didriksons, hinta 50 e ! Onko ne niin kalliita myös käytettynä
Itse ihmettelen, miksi vaikka lähes uusi tuote pitäisi myydä huomattavaan alihintaan tyyliin 5 e.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   20.1.25 16:02:45

Täällä on nipussa Kierrätyskeskus, UFF, Fida ja Peöastusarmeija, eikä pöytäkirppareita. Näissäkin hinnat ovat nousseet noin kolmanneksen siitä, mitä ne olivat muutama vuosi sitten.

Tavara seisoo, kun kukaan ei maksa noin kovia hintoja. Kierrätyskeskuksessa myymättä jääneet siirtyvät tietyn ajan päästä ilmaispuolelle. Muissa on alekampanjoita, esim. UFF tyhjenee hyvin euron päivillä. Kuitenkin jos hinnat olisivat alun perin kohdallaan, tavara liikkuisikin.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.1.25 17:22:49

Vähän kyllä ihmetyttää että miten jengillä on varaa tuohon, kun niillä kirppareilla on kuitenkin viikottainen maksu, joka pitää maksaa kävi kauppa tai ei? Onko kirppiksenpito näille lähinnä harrastus ja ovat sitten muuten rikkaita, että on varaa ottaa viikkomaksussa takkiin kun se ylihinnoiteltu roska ei vaan käy kaupaksi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.1.25 17:56:06

Hinnat korkeat ja tavara romua. Kävin pitkästä aikaa kierroksen, tavara oli huonompaa mitä olin juuri siivonnut omista nurkista roskikseen, esim siistejä jopatäysin käyttämättömiä kenkiä olen heittänyt pois kun ei kellekään kelpaa, paikallinen pulju oli täynnä myynnissä kovaan hintaan paljon huonompia mitä olin juuri laittanut roskiin..... joten oletan ettei niitä todellakaan kukaan Osta, ihmettelen jos ostaa.

Lähettäjä: yrttitäti 
Päivämäärä:   20.1.25 18:05:24

No, osaa ne facen ryhmissäkin pyytää kovaa hintaa.
Ei ole kovin kauan kuin joku oli myymässä ruostunutta ja ajan patinoimaa talikon päätä oliko 35 vai 45 eurolla ja toimituskulut päälle....

Tuollaisesta en itse kehtais pyytää kuin max. 15 euroa sisältäen ne toimituskulut

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.1.25 18:35:30

Meilläpäin on tosiaan kierrätysmymälöiden hinnat nousseet kaksinkertaisiksi.
Pöytäkirppisten hinnat ovat samoin monella huikeat, samat kipot ja vaatteet seisovat monta viikkoa.
Itse käyn läpi ja tyhjentelen usein alkuvuodesta kaappeja ja vien kirpputorille. viikoksi. Kun tavaraa on riittävästä ja laittaa alhaiset hinnat, niin kauppa käy.
Vein sinne 7 isoa kassia ja toin pois 2 (toinen kierrätykseen), Pikkusälä meni todella hyvin, samoin miesten vaatteet (yllättäen). Tuottoa tuli 200€. Käytin myös ekaa kertaa Kirpparikallea ja tykkäsin kovasti!
Pari pikkujuttua varastettiin, joten ei kannata mitään kovin arvokasta laittaa pöytiin.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   20.1.25 18:38:01

Kirpparit ovat kyllä hirvittävän kalliita ja kamppeet on ihan koinsyömiä, haisevia ja rikki. Ostankin nykyään paljon vintedistä, löytyy halvalla ja helposti asioita joita haluan.

Lähettäjä: muki 
Päivämäärä:   20.1.25 19:27:32

Toisen roska on toisenkin roska. Ainakin kirppareilla melko usein.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.