Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Enhän minä kelpaa kuitenkaan!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.25 10:32:43

Mitä järkeä minulle edes on luetella virheitäni ja vikojani, kun en minä kelpaa, vaikka tanssiin ripaskaa päälläni? Aina löytyy jotain haukuttavaa, enkä voi millään miellyttää kaikkia. Miellytän kuitenkin itseäni ja se riittää minulle.

Voitte nyt vaikka haukkua kynnysmatoksi, koska niin te vääränlaiset naiset teette.

Re: Enhän minä kelpaa kuitenkaan!

Päivämäärä:   20.1.25 10:33:37

Ei varsinaisesti kuulosta siltä että miellytät itseäsi, ei itseensä tyytyväiset ihmiset kirjoita tuollaista.

Lähettäjä: .2 
Päivämäärä:   20.1.25 10:35:47

Ei minustakaan kuulosta siltä, että olisit tyytyväinen itseesi.

Kuka sulle luettelee virheitäsi ja haukkuu?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.1.25 10:45:02

Olipa kaunis aloitus. Selkeästi hyväitsetuntoiselta ihmiseltä, joka on tyytyväinen itseensä.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   20.1.25 10:46:59

Miekkosnainenko se taas siellä?

Päivämäärä:   20.1.25 10:48:00

Moitit muita siitä ettet kelpaa, mutta kuitenkin haukut naisia "vääränlaisiksi". Joten eiväthän sinullekaan muut näytä kelpaavan.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   20.1.25 10:50:14

Mikä on "vääränlainen nainen"? Sellainen, joka ei kelpaa, vaikka tanssisi ripaskaa päällään? Sellainen, josta löytyy aina jotain haukuttavaa?

Päivämäärä:   20.1.25 10:51:11

.: niin, eikö olekin inhottavaa, kun nimittelijöitä nimitellään eikä ollakaan aikuismaisempia heitä kohtaan ;)

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.1.25 10:52:05

Liittyykö tämä aloitus deittiappeihin vai missä niitä vikoja on tapana luetella?

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   20.1.25 10:52:25

Miksi naisia pitäisi miellyttää?

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   20.1.25 10:53:50

Kryptisesti typerin aloitus aikoihin.

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   20.1.25 10:55:35

G, niinpä. Mutta jos ei saa kynnysmatoksi haukkua niin eiköhän me keksitä jotain muuta.

Lähettäjä: Rapa 
Päivämäärä:   20.1.25 10:58:47

Minä miellytän itseäni, mutta voisin ihan hyvin kirjoittaa kuten aloittaja. Kas kun toisten ihmisten mielipiteet vaikuttavat meihin, halusimme tai emme. Ihmisen sosiaalisuus on niin sisäänrakennettua.

Aloittaja, mielipide on kuin persreikä, eli jokaiselta se löytyy. Ei kannata yrittää miellyttää kaikkia, koska se on mahdotonta. Aina on joku, jonka mielestä olet jotenkin vääränlainen, ja on myös niitä ihmisiä joita ei vaan voi mitenkään miellyttää (kuten totesitkin). Kannattaa vaan oppia seulomaan kritiikistä olennaiset asiat ja jättämään epäolennainen, henkilöön menevä läpätys omaan arvoonsa. Jotkut ihmiset eivät pysty ymmärtämään että joku toimii tai ajattelee eri tavalla, koska heistä tuntuu että elämä on paremmin hallittavissa, kun seuraa vain yhtä totuutta.

On myös aika yleistä, että oma paska olo ja huolet puretaan kaatamalla kärryllinen paskaa jonkun sivullisen niskaan. Sitä ei tarvitse sietää, vaan sellaiseen ihmiseen voi ihan hyvin ottaa etäisyyttä tavalla tai toisella.

Lähettäjä: Seikku 
Päivämäärä:   20.1.25 12:23:20

Itse en jaksaisi kuunnella, kun esimerkiksi ulkonäköäni moititaan. Yleensä kyllä katsonkin vain ohi ja kävelen pois, melkeinpä missä tilanteessa tahansa. Joskus on huudeltu perään, miten moukkamainen olen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.