Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vielä vitsailusta

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   18.1.25 12:12:38

Täällä on ollut useita keskusteluja, missä on tuomittu vitsailu, koska "mua ei ainakaan naurata vaan hävettää".

Ratsupiireissähän vitsailu ei oikein olekaan sopivaa, koska vitsi hujeltaa ohi kovaa ja korkealta ja naiset rupeavat kilpailemaan hevostietoviisaudessaan. Kuusikymmentäkymppinen, ikänsä hevosia omistanut ja nykyään issikoita harrastava täti ei saa sanoa "islanninponi", koska itse asiassa sehän ei ole poni vaan hevonen! Vedettävän muovihevosen kanssa kotitallin pihalla kulkeva taapero ei tietenkään voi oikeasti voittaa ratsastuskilpailuja sillä muovihevosellaan, katsokaa nyt SÄÄNTÖJÄ! Ei myöskään sovi vitsailla ponitytöistä, jotka haluavat kehittää hoitsunsa vatsalihaksia, koska ei se ole hassua, vaan niitä lihaksia tuleekin kehittää! Ei saa vitsailla että hoitoponi pullauttaa sixpackinsä esiin vyötä kiristäessä ja nappaa selfien.

Sitten on taas aivan tavalliset ihmiset. Pulkalla laskeva lapsi voisi hyvinkin voittaa rallin tai kaveriaan kottikärryissä vetävä tyttö ravit. Jos laskettelurinne on liukas, niin rinteen juurella voi hyvin todeta "saisivat hiekoittaa!"

Suuttukaa :)

Re: Vielä vitsailusta

Lähettäjä: Nocco 
Päivämäärä:   18.1.25 12:18:19

Ratsupiireissähän vitsailu ei oikein olekaan sopivaa, koska vitsi hujeltaa ohi kovaa ja korkealta ja naiset rupeavat kilpailemaan hevostietoviisaudessaan.

Taidetaan liikkua eri ratsupiireissä, koska ainakin kisaporukoissa missä itse liikun huumori kuuluu oleellisesti arkeen ja tallielämään. Tai sitten en vaan huomaa tosikoita. Oman kokemuksen mukaan parhaat jutut kuulee kesän kisaviikonloppuina majoitustallilla/ traikkuparkeissa. Mun mielestä suurin osa hevosihmisistä on huumorintajun omaavaa porukkaa, eihän tätä lystiä kaikkine murheineen muuten kestäisi :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.