Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Slinda minipillerit. Kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.1.25 10:36:55

Miten menee niiden kanssa? Mainitse myös syötkö lumepillerit. Jäikö menkat pois ja missä vaiheessa? Haittoja?

Re: Slinda minipillerit. Kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.1.25 10:50:03

Syön lumepillerit, ei ole ollut haittoja. Vaihdoin toisesta merkistä, joka aiheutti jatkuvaa tiputteluvuotoa, ja Slindan aloituksen jälkeen tiputtelu loppui muutamassa päivässä, eikä menkkoja ole ollut kertaakaan sen jälkeen.

Lähettäjä: Ebba 
Päivämäärä:   18.1.25 10:54:07

Slinda toimii minulla aivan täydellisesti. Ei vuotoja, ei vaivoja. Kalliit toki moneen muuhun verrattuna mutta pois en vaihda.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   18.1.25 11:02:54

Menkat jäi muistaakseni heti pois ja syön lumepillerit joka kuukausi. Alkuun aiheutti aika pahaakin mielialan huononemista ja olin kolmen kuukauden jälkeen jo vaihtamassa pois, mutta kun söinkin vielä niitä kuukauden, niin oireet hävisi.
Oon ollut kaiken kaikkiaan tosi tyytyväinen, hinta ainoastaan vähän kirpaisee.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   18.1.25 11:18:41

Jouduin vaihtamaan yhdistelmistä Slindoihin.

Syön lumepillerit, joskin olen kokeillut myös olla syömättä. Niistä riippumatta vuoto täysin epäsäännöllistä ja alusta asti vuotopäiviä enemmän kuin vuodottomia. Välillä tiputtelee ja välillä vuotaa. Vuodottomia päiviä kerrallaan 1-10, sitten taas jatkuu tiputtelu tai vuoto, yleensä kerrallaan 7-16 päivää.

Haittana vaikutukset auringon valon kanssa, tullut jonkin verran pigmenttiläiskiä, vaikka olen ahkeran aurinkorasvan käyttäjä. Yhdistelmäpillereihin verrattuna hieman enemmän tullut finnejä sekä hieman turvotus lisääntynyt.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.1.25 11:48:28

Slinda on ainoa joka sopii minulle edes joten kuten. Vuodot tulee kyllä miten sattuu, joskus menee yli kuukausi ilman ja joskus tulee alle parin viikon välein.

Lähettäjä: 33338636 
Päivämäärä:   18.1.25 11:50:34

Mulle Slinda ei sopinut. Tää on niiiiiiin yksilöllistä että ei auta muu kuin kokeilla.

Se mikä toimii jollakin, ei välttämättä yhtään toimi toisella. Eli tavallaan ''turhaa'' kysellä kokemuksia, mutta ymmärrän kyllä.

Mulla oli tiputtelua koko ajan niiden kanssa, ei loppunut. 2 kk putkeen syömisen jälkeen lopetin, vaihdoin Yasmineihin ja tiputtelut loppu saman tien. Nyt voin syödä näitä yli puoli vuotta putkeen eikä tuu välissä mitään. =)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.