Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä söit tänään aamupalaksi?

Lähettäjä: Herkkusuu 
Päivämäärä:   18.1.25 10:08:10

Ihanaa kun on lauantai ja aikaa nautiskella aamupalasta ihan rauhassa! Itse söin

- 1 kokonaisen Ruispalan, siis molemmat puolet. Päällä levitettä, salaattia ja graavilohta
- vähän reilu desi maustamatonta rasvatonta jugurttia ja siinä mansikoita melkein 100g
- lasi tuoremehua
- pari kuppia kahvia kauramaidolla

Tällä jaksaa monta tuntia :)

Re: Mitä söit tänään aamupalaksi?

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   18.1.25 10:21:57

Kupillisen niin vahvaa kaakaota että hyvä ettei lusikka sulanut sekaan.

Lähettäjä: MaTilda 
Päivämäärä:   18.1.25 10:23:25

Nukuin vähän pommiin,ja piti kiirehtiä aamuvalmennukseen ratsastamaan tyhjällä vatsalla (ei ole minulla toimiva vaihtoehto, varsinkin kun eilen illalla ei tullut syötyä). Mutta nyt tallilta kotiuduttu ja nautiskelen parhaillaan myöhäiseksi aamupalaksi kahvia mantelimaidolla (saattaa mennä toinenkin kupillinen) sekä alpron vaniljan makuista proteiinivanukasta, johon sekoitin mangokuutioita, vadelmia ja chian siemeniä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.1.25 10:45:02

2 kupillista kahvia kuohukermalla.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   18.1.25 10:54:15

Lohikeittoa :D

Mun aamupala on yleensä ruokaa. Oon tottunut siihen, kun niin pitkään meni niin, ettei vaan voinut seistä etenkään aamulla (syke nousi aamulla herkimmin) kauaa, niin syön valmista ruokaa aamupalalla aina kun se on nopeinta. Vieläkin sykkeet nousee herkemmmin aamuisin vaikkei niin pahasti nousekaan, mutta jotenkin tää tuntuu parhaalta vaihtoehdolta edelleen. Leipää en muutenkaan syö kovin usein, enkä esim jugurtteja tai puuroa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.1.25 11:13:49

Kaurapuuroa, marjoja ja raejuustoa. Sama aamupala monta vuotta päivittäin, poislukien reissut jolloin tarjolla hotellin aamupala.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.1.25 11:21:03

Meriläisen mahtisämpylän oivariini herkku margariinilla sekä parilla sivulla Polar 15 valsa juustoa ja pari mukia kahvia kevytmaidolla.

Päivämäärä:   18.1.25 11:26:35

Valion maustamattoman a-jugurtin jossa valmiiksi mysliä päällä. Lisäksi kahvia ja vettä. Olen mökillä niin siksi näimme. Kotona söisin saman tyyppisesti mutta isoista purkeista.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   18.1.25 11:29:15

Maustamaton kolesterolia alentava jugurtti, luumusosetta ja granolaa. Appelsiinimehu ja maitokahvi.

Lähettäjä: voileipä 
Päivämäärä:   18.1.25 11:48:39

Kolme siivua ruispalaa (ohut herkku) margariinilla, salaatilla ja pekonin viipaleilla ja minitomaatin puolikkailla. Ihmettelen itsekin miksi margariini tuossa oli vielä, kun rasvaa ja suolaa oli yllin kyllin.

Kaksi ja puoli mukia maitokahvia lisäksi. Tilkka vettä lääkkeen kanssa. Yleensä sentään juomalasillinen, mutta ei tänään.

Lähettäjä: Humi 
Päivämäärä:   18.1.25 11:51:31

Uskotteko te edes itse mitä kirjoitatte?

Lähettäjä: Micmac 
Päivämäärä:   18.1.25 12:09:13

Lähettäjä: Humi
Päivämäärä: 18.1.25 11:51:31

Uskotteko te edes itse mitä kirjoitatte?

Mitä tällä tarkoitat? Ihan normaaleja aamupalojahan ihmiset on tuossa yllä kuvaillut.
Minulla on aina sama aamupala, koska tykkään rutiineista; suklaaproteiinivanukas, kaksi riisikakkua, päälle yhdet juustosiivut molempiin ja hedelmä, joka oli tänään mandariini. Toimii mulle.

Lähettäjä: Viima 
Päivämäärä:   18.1.25 12:15:55

Söin 2 munan munakkaan, jossa täytteenä kalkkunaleikettä, paprikaa, kevätsipulia ja juustoraastetta. Lisäksi kurkkua ja ituja sekä pari siivua rouheleipää, joissa päällä ainoastaan margariinia. Jälkkäriksi pari palaa suklaata. Juomana 1,5 isoa kuppia vihreää teetä.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   18.1.25 12:26:07

Marjasmoothiesta jäi vähän, kun tein miehen lapsille. Lisäksi miehen tekemää perunarieskaa toissapäivältä. Yleensä arkiaamuina pari leipäpalasta.

Lähettäjä: poni 
Päivämäärä:   18.1.25 12:46:34

Iso muki teetä, kolme kaurapaahtoleipää juustolla, keitetty muna, Brazil-mehua ja vesimelonia.

Lähettäjä: wetehinen 
Päivämäärä:   18.1.25 12:47:56

Kolme kuppia tummapaahtoista kahvia maidolla, pala kinkkupiirakkaa.

Lähettäjä: gw 
Päivämäärä:   18.1.25 12:59:00

Kaksi paahtoleipää kalkkunaleikkeellä, mukilliset päärynämehua ja teetä. Yleensä paistan kananmunaa paahtoleivän päälle mutta nyt en ollut jaksanut pestä pannua joten se jäi tekemättä.

Päivämäärä:   18.1.25 13:01:12

Kahvi maidolla ja vaasan ruispalasiivu paahdettuna, päällä voita ja juustoa.

Yleensä syön molemmat siivut, mut olin nyt lähdössä heti salille enkä halunnut täyttää vatsaa liikaa kun saan helposti vatsakipuja.

Lähettäjä: Pistepisste 
Päivämäärä:   18.1.25 13:07:35

Maitorahka, jonka sekaan mehukeittoa, pakastemarjoja, mehukeittoa ja kaurahiutaleitä. Määriä en jaksanut nyt laskea. Juomaksi teetä.

Lähettäjä: Pistepisste 
Päivämäärä:   18.1.25 13:08:04

Vitsi, mitä typoja, ja mehukeitto tuplana

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   18.1.25 13:29:53

Kaurapuuroa ja kupillinen kahvia.

Lähettäjä: Herkkusuu 
Päivämäärä:   18.1.25 14:03:31

"LähettäjäHumi

Päivämäärä18.1.25 11:51:31

Uskotteko te edes itse mitä kirjoitatte?"

Täh?? :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.