Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi menet kauppaan pari minuuttia ennen

Lähettäjä: Sulkemisaikaa? 
Päivämäärä:   18.1.25 08:05:21

Ja jaarittelet niitä näitä, mietit ja valkkaat kaikessa rauhassa? Ja kello ylittää työntekijän työajan, mutta hän joutuu palvelemaan sinua hymyssä suin, vaikka kiire painaa päästä hakemaan vaikka lapsia hoidosta, harrastuksiin, tms...
Asiakas on kuningas, mutta se pieni liksa ei veny ylitöiden puolelle...

Re: Miksi menet kauppaan pari minuuttia ennen

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.1.25 08:11:00

Sitten sille asiakkaalle pitää sanoa, että hei me ollaan suljettu nyt, kassa on kiinni ja ovet suljetaan. Kiitos käynnistä ja näkemiin.

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   18.1.25 09:12:02

En minä kaupoissa kierrellessäni ole koko aikaa tietoinen siitä, mitä kello on enkä yksittäisten liikkeiden aukioloajoista. Jos kiertelen kaupassa kaikessa rauhassa suljemisaikani, niin toivon, että myyjä tulee sanomaan minulle, että olemme sulkemassa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   18.1.25 09:19:32

Kerran kirjastonhoitaja kertoi, että kirjaston sulkemisen jälkeen on kiire bussiin, ja jos ei ehdi siihen, seuraava menee tunnin päästä. Yritti kovasti saada asiakkaat ulos ajoissa, ja oli stressaantunut.

Kaupassa alkaisin sulkea paikkoja ajoissa. Laittaisin valoja pois ja ovia kiinni. Jos joku tulisi viime minuutilla hakemaan jotakin, myisin vielä, mutten jaarittelisi.

Jos joku asiakas viivyttelisi, sanoisin mieluummin suoraan, että anteeksi, minun on oltava puolen tunnin päästä toisella puolella kaupunkia kuin vain ilmeilisin yrmeänä.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   18.1.25 09:26:34

En yleensä mene, mutta jos joskus niin olen tehnyt tai tulen tekemään niin haen jonkun yhden unohtuneen asian tai on iskenyt namihimo ja haen karkkihyllyltä jotain. Kerran unohduin halpakaupassa jotain tarjouslaatikkoa kaivamaan niin tuli kuulutus ja myyjä ja kaikki tällaiset mistä tiesin, että kiire ulos..

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   18.1.25 09:32:30

Koska en tiedä sulkemisaikaa. Sattuu äärimmäisen harvoin ja on noloa, mutta normaalisti liikun aikaan, jolloin kaikki on auki, en joudu tarkastamaan aukioloaikoja. Jos jostain syystä liikun poikkeukselliseen aikaan, niin tulee yllätyksiä, kuten miksi Alko ei ole muka auki (sunnuntaina). Kenellekään en kyllä jaarittele ikinä mitään.

Lähettäjä: Illusia 
Päivämäärä:   18.1.25 09:41:14

Kuinka hankalaa se sulkemisaika on katsoa kaupan ovesta samalla kun sisään kävelee? :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.1.25 09:52:30

Minä sanon mattimyöhäsille että suljen kassan kahden minuutin päästä, pidä kiirettä. Ainoastaan kerran sitä ei ole toteltu ja suljin kassan. Ostokset jäi saamatta.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   18.1.25 09:54:51

"Kuinka hankalaa se sulkemisaika on katsoa kaupan ovesta samalla kun sisään kävelee? :D"

-Jos liike on sisään kävellessä auki, niin mistä minä arvaisin pysähtyä liikkeen edustalle tihrustamaan siitä sisäänkäynnin visuaalisesta kakofoniasta jotain aukioloaikoja?

Lähettäjä: Dorgan Jane 
Päivämäärä:   18.1.25 09:58:41

Koska aiemmin ei kerennyt. Ostos on maito, leipä, kahvi tms yksittäinen ostos joka on kerrassaan loppu. Pari minuuttia siihen menee kun hakee tuotteen hyllyltä ja siitä kassalle maksamaan.
Kassalle toteamus "Just kerkesin... kiitti heihei"

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.1.25 11:27:32

"Ja kello ylittää työntekijän työajan"

Mistä minä tiedän työntekijän työajan, tiedätkö sinä minun työaikani?

Kauppaan voi mennä niin kauan kuin ovi on avoinna. Toki pitää toimia ripeästi, jos sulkemisaika on lähellä. Työntekijöiden työajoista minulla ei ole tietoa, en ole koskaan työskennellyt kaupassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.