Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mirena

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.1.25 20:43:24

Onko sulla käytössä? Kokemuksia?

Re: Mirena

Lähettäjä: Ebba 
Päivämäärä:   17.1.25 21:29:43

Minulle ei sopinut. Olin ihan sekopäinen ja raivokas, vuosin koko ajan ja minulla oli jatkuvasti hiiva. Puolentoista vuoden jälkeen luovutin ja poistin koko höskän. Harmitti kyllä, olisi ollut helpompi ja halvempi kuin nykyiset minipillerit, jotka onneksi sopivat ihan täydellisesti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.1.25 22:22:55

Ollut 7 vuotta. Ei menkkoja kokoaikana ja sopinut hyvin. Ongelma on vaan siinä että langat on kadonneet vuosia sitten ja poistoon tarvitaan ultra ja olen jonottanut poistoon jo 4kk.

Että sitä ehkä kannattaa harkita että miten pitkäaikaisen ehkäisyn tarvitsee koska sen poisto ei kaikilla ole nopea, helppo tai heti saatavilla. Jos haluat lapsia 3 vuoden sisällä niin en suosittele. Jos taas voit pitää sitä 7 vuotta niin antaa mennä.

Nyt kun hormoni on loppu niin aknea ja kaikennäköistä PMS oiretta kyllä pukkaa kivasti päälle.

Lähettäjä: Gilla 
Päivämäärä:   17.1.25 22:30:16

Minulle ei sopinut yhtään, sain vahvoja ikäviä sivuoireita. Mutta tiedän myös kavereitani, joille se sopii ongelmitta.

Lähettäjä: Mayza 
Päivämäärä:   17.1.25 22:46:52

Joko tuo kahdeksan vuotta ollut (vai jopa yhdeksän??!!). Ei moitetta.

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   17.1.25 23:05:52

Ei sopinut. Hyvä etten kollegaa tappanut. Kivut kesti 8kk, vuoto myös. Olipahan kesä. Mut pääsin syksyllä leikkuriin.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   17.1.25 23:08:39

Aluksi taisi olla kaikenlaista ongelmaa mutta nyt kun ollut jo vuosia niin ei ongelmaa eikä kuukautisia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.