Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun tapailukumppani "ghostaa"

Lähettäjä: Miten reagoisit 
Päivämäärä:   17.1.25 19:25:51

Olen kolmekymppinen nainen. Ensimmäinen kerta kun minulle käy näin ja kyseessä vielä ns. vanha tuttava. Olen ollut jo monta vuotta sinkku ja melko rennoin mielin ollut liikenteessä. Yhden vanhan tuttavan kanssa päädyttiin treffeille ja kolmansillekin. Kolmannen kerran jälkeen mies lupasi laittaa viestiä seuraavana päivänä ja vielä vuoden jälkeen sitä viestiä ei koskaan tullut. Murehdin asiaa silloin vuosi sitten noin viikon ajan ja jatkoin nokka pystyssä eteenpäin. Olen nyt menossa tilaisuuteen mihin tuo mies on myös tulossa ja ajatus vaivaa minua. Jotenkin olo että voin kyllä tervehtiä mutta kaikki muu ärsyttäisi minua. Toisaalta en ole enää millään tavalla kiinnostunut tuosta henkilöstä ja tyytyväinen nykyiseen elämääni niin olisihan se kympsempää käyttäytyä vaan ihan rennosti Miten te reagoisitte silloin kun teille käy näin tai kun törmäätte tähän henkilöön jälkikäteen?

Re: Kun tapailukumppani "ghostaa"

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   17.1.25 19:39:32

Olisin asiallisen viileä.

Yleensä tämmöiset ovat tapailleet muita, ja löytäneet jonkun sillä hetkellä kiinnostavamman. Tai joku ex on pompannut kuvioihin. Näin siis jos treffeillä on ollut kuitenkin kivaa.

Tai sitten tyyppi on etsinyt jotakin totaalisen toisenlaista, haavekuvaa tai exän kopiota. Aika usein juttu loppuu silloin kyllä toisille treffeille.

Tulee tämmöisiä vastaan varmaan kaikille, jos deittailee enemmän.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.1.25 19:49:39

Käyttäytyisi kuin en muistaisi koko deittejä. En jäisi juttelemaan enempää mutta olisin (feikki)ystävällinen.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   17.1.25 19:59:11

Olen ehkä pikkumainen, mutta varmaan ignooraisin totaalisesti :D

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   17.1.25 20:03:11

Minäkin ignooraisin :D saattaisin tervehtiä takaisin pään nyökkäyksellä tms. jos tervehtii ensin, mutta muuten kohtelisin kuin tuntematonta, johon en halua tutustua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.1.25 22:32:28

Varmaan pukisin vas.nimettömään jonkun täysin feikin, mutta aidon näköisen "timantti"sormuksen ja kuljeskelisin kivi ojossa haaveellisesti hymyillen koko tilaisuuden. Tietty tälläisin itseni ihan viimeisen päälle nätiksi. Ja hymyilisin kohtalokkaan kainosti tälle ghostaajaluuserille eli katsopa tässä menee mitä menetit. Joo, olen tooosi pieni ihminen.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   17.1.25 22:34:13

Kympsempää XDDDDDDDDDDDDDD

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.1.25 22:38:31

Olisin perus small talk-ystävällinen "Heippa, pitkästä aikaa!" Kohtelisin koko mennyttä episodia asiana, jonka kumpikin tietää kyllä hyvin mutta josta ei puhuta.

Toki sitten keskustelisin aiheesta, jos hän itse ottaisi sen esille. Sieltähän saattaisi paljastua jokin sellainen syy ja kiemura jota en ollut koskaan tullut edes ajatelleeksi, eikä totuus ole välttämättä lainkaan niin yksinkertainen kuin "ghostasin, koska ei vaan enää napannut"

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.