Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Söisitkö, mille maistuisi?

Lähettäjä: soosi 
Päivämäärä:   17.1.25 16:55:24

Tykkään tehdä uunijuureksia/-kasviksia. Joskus kuitenkin kaipaisin siihen jotain soosia lisäksi. Mulla olisi Ben's Original Sweet & sour-purkki valmiiksi kotona. Kävisikö tuo heittää kasvisten sekaan vai maistuuko kasvikset enää millekään muulle kuin tuolle soosille? Tai jos heittäisi purkillisen tomaattisosetta sekaan? Vai minkälainen soosi olisi hyvä?

En osaa yhtään kuvitella, miten paljon nuo maut hallitsisivat ruokaa.
Kasviksina käytän, mitä milloinkin sattuu olemaan tai tekemään mieli. Porkkanaa, bataattia, kesäkurpitsaa, paprikaa, minitomaatteja, herkkusieniä, lisäksi fetaa, halloumia tai aurajuustoa. Syön tuota pääruuaksi, en siis tee lisukkeeksi.

Re: Söisitkö, mille maistuisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.1.25 17:03:09

En koe että se sopii yhteen uunijuuresten kanssa, tuo on enemmän wokeille sopiva, mutta kokeile. Yleensä teen mieluummin tahinista ja sitruunasta kastikkeen.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   17.1.25 18:29:20

Laitan uunijuureksien sekaan usein jonkun yrttimaustetun tomaattimurskan tai ihan perusmurskan. Mausteita maun mukaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.1.25 18:45:59

Kyllä tuossa on aika hallitseva maku, itse tykkään kys. soosia käyttää eikä sieltä kyllä paljon vihannekset alta maistu... :D Tietty varmaan riippuu myös mittasuhteista.

Lähettäjä: JuliaX 
Päivämäärä:   17.1.25 18:52:18

Maistuisi kyllä mulle! Rakastan uunikasviksia, myös vahvemmin maustettuina. Saako tulla syömään? :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.