Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi hevosta sahataan ketju poistui?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.1.25 19:47:55

Ko. ketju näyttää poistuneen. Näinkö vaikea aihe tämä on hevosihmisille?

Re: Miksi hevosta sahataan ketju poistui?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.1.25 19:50:08

Oletettavasti, koska siellä oli mainittu tietty hevonen ja video ja vielä ohje, mistä löytää. Kun ei osata keskustella aiheesta ilman ihmisiä. Ihmeen vähän kuitenkaan siinä ketjussa oli varsinaista yhden ihmisen maalittamista, vaikka sitä aloittaja varmaan ajoi takaa.

Lähettäjä: edellinen 
Päivämäärä:   16.1.25 19:56:23

^ Olen aloittaja, maalittaminen ei ollut tarkoituksena. Kunhan ko. Video oli hyvä esimerkki siitä mitä olen viime aikoina paljon nähnyt, ja aidosti mietin onko tilanteita missä tuo on tarpeellista kun nähnyt tätä nimenomaan minua tuhat kertaa kokeneemmilta ammattilaista.
Hyvä että ketju pysyi aiheessa :) pidetään tästä ketjusta ko.videon tiedot pois.

Aiemmassa joku kommentoi että ratsastuspuolella ollut aiheesta hyvä ketju. En löytänyt, linkkaisiko joku?

Lähettäjä: Rulla 
Päivämäärä:   16.1.25 21:07:47

Topicin olisi alunperinkin voinut aloittaa niin, ettei siinä olisi menty henkilöön.

Lähettäjä: edellinen 
Päivämäärä:   16.1.25 21:26:42

^ toki, mutta kuten edellisestäkin topasta huomasi, on monia jotka pitävät vain aivan hillitöntä repimistä sahaamisena ja kaikki muu on vain "kovaa kättä" niin koin tarpeeksi jollain esimerkillä tarkentaa että millaisesta kädestä puhuin. Ja mites sen teet ilman visuaalista esimerkkiä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.