Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koppi satulakaapilla vai ei

Lähettäjä: Demo 
Päivämäärä:   16.1.25 17:47:16

Kumpi? Ensin ajattelin että varustetila on tosi hyvä mutta äkkiä alkoi ärsyttää kun se tekee niin ahtaaksi etuosan. Jos yhtään isompi ihminen tai kankea ei tahdo päästä puomin alta.

Re: Koppi satulakaapilla vai ei

Lähettäjä: Koko 
Päivämäärä:   16.1.25 17:59:12

Riippuu vetoautosta, mahtuuko sinne kaikki varusteet ja haluatko pitää niitä autossa? Jos esim sateella kastuneet. Satulakaappi on tosi kätevä ja vaan toisella puolella niin ainakin Böckmannin mallissa mahtuu hyvin

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   16.1.25 17:59:46

Mä en ottaisi. Eri asia sitten joku umean koppi missä edessä kokonaan erillinen tila varusteille. Itse ravipuolen ihmisiä, niin ei tuollaiseen satulakaappiin edes mahdu kaikki kamat. Helpompi siis pistää auton perään kaikki kamppeet. Ja just toi että ahdas sitten edestä. Mä en ainakaan mahtuisi pujahtamaan sieltä edestä puomin alta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.1.25 18:00:59

Ehdottomasti satulakaapilla. Sinne saa kaikki märät, likaiset ja haisevat varusteet joita ei halua autoonsa.

Päivämäärä:   16.1.25 18:08:48

Umesläp B60 on hyvä, varustetila ei vie kopista tilaa.

Päivämäärä:   16.1.25 19:15:49

jos vie hevospuolelta tilaa niin ei missään nimessä, ihan perkelettä. mieluummin vaikka syliin tavarat :D joissakin on sillain että kaapin päällä on heinäkaukalo, se on ainut plussa. ja jos hevonen tykkää kiipeillä puomilla, kaappi voi ehkä hillitä haluja kun ei ole niin paljoa tilaa... tai sitten on etujalat siellä kaapissa ja satulat mäsänä :D

Lähettäjä: 456 
Päivämäärä:   16.1.25 19:57:08

Ennen oli ilman. Oli ihan ok, tilavaan autoon mahtuu kyllä kamat. Ikkunat huurussa tosin, kun hikisiä ja märkiä kamoja takaluukku täynnä.
Nyt on satulakaapillinen, ja ollut kyllä iso plussa siitä että kamat ei ole auton puolella haisemassa. Vähän se joo tilaa vie kopista, mutta toisaalta heinäkaukalo on myös kätevä.

Lähettäjä: M' 
Päivämäärä:   16.1.25 20:04:11

Ne etupuomit saa pois paikoiltaan. Lastaan aina etupuomi alhaalla, niin ei tarvitse könytä. Kun hevonen on sisällä ja takapuomi kiinni, niin kiinnitän etupuomin. Tai sitten lastaan lähettämällä.

Sama ulos lastaessa, etupuomi alas. Satulakaappi ei houkuta normaalisti lastautuvaa yrittämään sivuovesta ulos.

Itse haluan myös mahdollisimman paljon hevoskamoja satulakaappiin ja ratsastajan varusteet sitten autoon.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   16.1.25 20:07:33

Itse tykkään satulakaapista. Yleensä pidän kuivat ja puhtaat varusteet autossa ja hikiset/märät/likaiset varusteet kaapissa. Samoin jos klinikkareissulla pitää ottaa heinäverkko pois kotimatkan ajaksi niin se on näppärä heittää satulakaappiin.

Päivämäärä:   16.1.25 20:12:12

Ilman. Eräs hevoskuljetuksia tehnyt pöllö pisti minut taluttamaan tuntemattoman ison hevosen traileriinsa ja hitto mahduin just ja just siitä raosta. Mitähän tää pöllö ois tehnyt kun se hevonen ois runtannu minut päin puomia kun en olisi mahtunutkaan.

Lähettäjä: Nukanda 
Päivämäärä:   16.1.25 20:14:12

Itse tykkään kaapillisesta, omassa kopissa eteen jää silti hyvin tilaa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.