Lähettäjä: l
Päivämäärä: 16.1.25 13:19:53
"Tilannettasi kannattaisi ihan oikeasti lähteä ratkomaan muilla keinoilla ja kestävämmin, kuin paastopaketilla"
Mun on tarkoitus koeilla Nutrilett-kuuria ensi viikolla, kunhan paketti saapuu. Ymmärrän kyllä, ettei se ole kestävä ratkaisu ja uskon, että AP:kin tietää tämän. En uskokaan saavani siitä mitään "taikasauvaa", joka maagisesti ratkoo koko ongelmani, vaan mä tarvin nyt sellaisen pätkän, jolla herätän itseni. Parempaa ilmaisua en tähän hätään keksi.
Oon sellainen ihminen, että teen asiat joko täysillä tai en ollenkaan. Mun pitää saada heti jonkinlainen tulos, jotta saan kannusteen jatkaa. Jos liikun, mulla pitää olla lihakset kipeinä, jotta viitsin tehdä sitä uudestaan.
Mun kärsivällisyys ei riitä siihen, että muutan syömistäni terveellisemmäksi, liikun enemmän ja sitten ehkä kuukauden päästä näen että painoa on vähän tippunut. Ei. Mä otan mieluummin vaikka just Nutrilett-kuurin, vedän viikon 500 kalorilla, kauemminkin jos siltä tuntuu, ja _toivottavasti_ saan siitä kannusteen tehdä lisää ja niitä pysyviäkin muutoksia. "Jos mä pystyin tähän, niin mähän pystyn ihan mihin tahansa."
Voisin kuvitella, että kun on sen viikon ollut Nutrilettilla tai vaikkapa aloittajan tapaan paastolla, on helpompaa päästä pysyvästikin eroon vanhoista haitallisista syömätavoista.
|