Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Raskaus sovellus?

Lähettäjä: morj 
Päivämäärä:   15.1.25 12:17:39

Ilmianna paras raskauden ”seuraus” sovellus?

Re: Raskaus sovellus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.1.25 12:53:48

Mulla libero ja preglife. Tykkään preglifestä enemmän. Liberon latasin vain klubietujen ja ilmaisen libero laukun vuoksi.

Re: Raskaus sovellus?

Lähettäjä: --2 
Päivämäärä:   15.1.25 12:57:00

Itse olen kokeillut Flo, Preggers, Preglife ja Pregnancy+ (tai suomeksi Raskaus+).

Flo oli käytössä kun seurasin menkkoja ja siitä sitten vaihdoin "raskausmodeen". Menkkoihin (ja ovulaatioiden seurantaan) tuo oli hyvä, mutta raskauden seurantaan minusta suppein. Ja tuossa on vähiten asiaa suomeksi. (Raskausasioista mieluiten luen suomeksi, koska termistö on aika vierasta ja vielä parempi, jos olisi tietoa jotka noudattaa suomalaisia suosituksia ja käytäntöjä).

Preggers on oma suosikki, se on visuaalisesti paras ja tykkään "viikon tarina" ominaisuudesta missä aina kerrotaan sikiön vaihe kullekin viikolle. Kullekin viikolle on hedelmä/marja joka esittää vauvan tämän hetkistä kokoa, se on ihan söpö. Tässä on myös jotain alennuskoodeja nettikauppoihin.

Preglife ja Pregnancy+ on ihan ok, eivät sinänsä tarjoa mitään uutta edelliseen. Jälkimmäisessä on myös alennuskoodeja, Preglifessa en ole varma onko siinä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.