Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tyhjä sali - ukot tunkee viereiseen laitteeseen

Lähettäjä: Tavismuija 
Päivämäärä:   15.1.25 11:25:29

Käyn lähes päivittäin isolla kuntosalilla, jossa on ainakin 100 eri laitetta. Pyrin käymään hiljaisina aikoina, joten yleensä sali on lähes tyhjä kun menen, ehkä yksi tai kaksi ukkelia siellä punnertelee.

Menen mahdollisimman kauas ukoista, ja alan tekemään omaa ohjelmaani. Parin minuutin kuluttua ukko tunkee viereiseen laitteeseen ja jää siihen ähkämään. Vitutuskäyräni nousee taivaisiin.

Esim. toissapäivänä yksi ukko siirtyi minua vastapäätä olevalle laitteelle, kun ensin oli tehnyt vieressäni olevalla laitteella ja huomasi, että en aio siirtyä ihan heti. Sitten se siinä vastapäisellä laitteella teki jotain ja koko ajan tuijotti. Siirryin pois.

Eilen ja tänään toinen ukkeli sitten käveli suoraan luokseni, tervehti kuuluvalla äänellä ja ikäänkuin vaati, että minunkin tulee tervehtiä häntä (en tunne kys. äijää), tunki taas viereiseen laitteeseen, ja alkoi siinä ähkymään.

Mikä hevvetti noita vaivaa? En ole kaunis enkä nuori. Olen vain tavallinen mamma joka haluaisi pitää kunnostaan huolta, ja minulla ei ole aikaa loputtomiin etsiä rauhallista saliaikaa.

Millä nuo salikyylät saa pois läheltään?

Re: Tyhjä sali - ukot tunkee viereiseen laitteeseen

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.1.25 11:30:25

Mikä hevvetti sinua vaivaa? Keskity itseesi siellä salilla äläkä kyylää muita. Jokainen saa treenata just sillä laitteella, millä haluaa.

Et ole ainoa ihminen tässä maailmassa.

Päivämäärä:   15.1.25 11:33:31

Kiitos lohduttavasti kommentistasi, viivaviiva.

Lähettäjä: .,. 
Päivämäärä:   15.1.25 11:34:08

Tervehtiminen on ihan kohteliasta. "Ukoilla" voi olla ohjelmassa juurikin niitä laitteita, jotka sattuvat olemaan sinun vieressä. Kaikessa ei ole aina kyse sinusta. Ähkiminen kuuluu salilla melko vahvasti asiaan, jos mitään kehitystä haluaa ja jotenkin ne sarjatauot vaan pitää käyttää. Aloittaja todennäköisesti ei ole niin uniikki lumihiutale, että aina kaikki tuijottaa ja seuraa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.1.25 11:35:14

Kokeile pukeutua paksuihin ja isoihin verkkareihin ja paksuun takapuolen peittävään huppariin. Saat treenata rauhassa satavarmasti. (auttaa myös hikoilemaan)

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   15.1.25 11:36:54

Minä kävin salilla yhteen aikaan ja siellä oli yks tosi ärsyttävä äijä. Laitteelta laitteelle kulki ja katsoi ihmisiä siten että haluaa jutella ja aina se jollekki alako puhumaan. Mulla tuli selittään että sormukset menee mutkalle tangolla että pitäs ostaa hanskat. Samoin vaan että en tarvi. Mun sormukset on kultaa eikä ne mene mutkalle. En tarkkaan osaa sanoa mikä siinä äijässä ärsytti mutta päätin että jos tulee mulle höpöttää niin sanon että Älä puhu mulle. Oli siellä muitakin jotka jutteli, juttelin itekki mutta se yks äijä vaan ärsytti. Enkä tykkäisi tuosta mistä aloittaja kertoo, kerran tilaa on niin miksi pitää ängetä ihan viereen.

Päivämäärä:   15.1.25 11:37:53

Vaatteeni ovat mahdollisimman kamalat, löysä paita ja übersuuret pöksyt, kun menen salille, juuri siksi ettei mitään näkyisi. Laitan hiuksetkin mahdollisimman rumasti.

Lähettäjä: Zn 
Päivämäärä:   15.1.25 11:47:49

Kyllä mulla ainakin on aika vakio järjestys missä välissä salilla teen mitäkin, en jätä menemättä johonkin laitteeseen vain sen vuoksi että tyhjällä salilla joku sattuisi olemaan viereisellä vehkeellä. Eri asia sitten jos samaa laitetta on monta esim. joku lämmittelyhärveli, silloin kyllä otan etäisyyttä jos se on mahdollista.
Jos haluaa ihan ittekseen treenata niin sitten pitää hankkia oma sali. :)

Lähettäjä: Kia 
Päivämäärä:   15.1.25 11:50:38

Samaa kokemusta täällä. Käsittämättömän raivostuttavaa! Eikä tätä voi puhua paremmaksi vetoamalla johonkin saliohjelman joka nyt vaatii välitöntä läsnäoloa minun vieressä. Laitteiden valinta on niin läpinäkyvää että voi oksetus!
Jos tervehtii niin tervehdin ystävällisesti takaisin mutta tollainen hivuttautuminen lähelle on todella ärsyttävää!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.1.25 11:51:03

Pieraise ääneen aina kun ponnistat.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.1.25 12:06:36

Oikeastiko on niin kamalaa, että joku on kohtelias ja tervehtii? Tässä taas vahvistetaan stereotypioita suomalaisista epäkohteliana juntteina.

Kyllä meidänkin salilla usein tervehditään puolin toisin, kun siellä on aina ne samat naamat vuodesta toiseen. Olisi hassumpaa olla tervehtimättä.

Ja kuten sanottu, sillä ukolla voi olla ohjelmassaan se vieressäsi oleva laite. Hän todennäköisesti tulee siihen treenaamaan ihan vain siksi, ei siksi että hän olisi sinusta kiinnostunut.

Jos mielestäsi kaikki tuijottavat sinua, niin sehän vaatii myös sen, että sinäkin katsot heitä. Jos keskittyisit vain itseesi ja omaan treeniisi, niin et edes huomaisi. Suosittelen kokeilemaan!

Päivämäärä:   15.1.25 12:12:00

Kuulokkeet korviin ja kun joku tulee jotain sanomaan, hyvin ärtyneen oloisena otat pois ja kysyt: "Mitä? Mulla on tämä nyt kesken tässä." Ja sitten luurit takaisin korviin.

Auttaa kun olet naama norsunveellä heti kättelyssä.

Päivämäärä:   15.1.25 12:40:35

Ja suomalaisista vielä väitetään, että tarvitsemme omaa tilaa paljon.

Miten tämä ei päde salilla, mutta bussipysäkillä ollaan mahdollisimman kaukana muista?

Päivämäärä:   15.1.25 12:42:28

Ja tervehtiminen ei ole mulle ongelma, tervehdin kaikkia, mutta en mä mene melkein niiden syliin sanomaan "päivää". Voin nyökäyttää päätäni vaikka 20 metrin päästä, se on ihan kohtelias tervehdys. Mielestäni ei ole kohteliasta tulla 50cm päähän toisen naamasta sanomaan päivää, varsinkin kun toinen on juuri punnertamassa kuntosalilaitteella.

Ja nää tunkeutujat ovat AINA MIEHIÄ.

Päivämäärä:   15.1.25 12:45:41

Yksikään nainen ei puske viereen, ei viereiseen laitteeseen, ei tule naaman eteen tervehdyksiään toitottamaan, eikä tuijota vastapäisestä laitteesta. Koskaan se ei ole nainen.

Ihmettelen, että täällä ikään kuin puolustellaan epäkohteliaita miehiä, ei olla ilmeisesti kuultu me too -liikkeestä mitään.

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   15.1.25 12:48:16

Tavismuija, olet ht-netissä. Täällä aloittaja lynkataan aina.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   15.1.25 13:11:16

Voithan ärähtää "vittuako vahtaat" jos oikeasti ovat vain sinua seuraamassa ja kyyläämässä. Itse en kyllä ajattelisi eträ perässä seuraavat vaan oletan tekevän reeninsä. En itsekään osaisi pysyä salin toisella reunalla vaan teen sitä mitä haluan ja ohjelmaan kuuluu. Paha se on vaatia ettei viereisiä laitteita saa kukaan käyttää.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   15.1.25 13:11:52

"ei olla ilmeisesti kuultu me too -liikkeestä mitään."

Onko salilla viereisessä laitteessa treenaaminen me too-asia? Tai julkisissa viereiseen penkkiin istuminen? Tai kaupan kassajonossa takana jonottaminen? Ja onko tervehtiminen me too-asia, jos tervehtii samalla salilla käyvää, samassa talossa asuvaa, samassa rakennuksessa työskentelevää jne? Vai onko ne aloittajan saliukot vonganneet aloittaja jotenkin, ehdotelleet tmv?

Olen luullut, että me too liittyy häirintään, mutta ilmeisesti se liittyy mihin kulloinkin "häiritty" niin haluaa.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   15.1.25 13:12:51

Mitä ihmettä, itse ainakin menen siihen laitteeseen, mikä ohjelmaani kuuluu. Oli joku vieressä tai ei.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   15.1.25 13:13:03

Ja tervehdin aina kaikkia paitsi niitä yrmyjä jotka eivät ikinä vastaa. Kuuluu etikettiin eikä siitäkään kannata pahastua, tuskin kukaan sitäkään pahalla. Luurit auttaa niin ei tarvi kuulla ja keskittyminen reeniin niin ei tarvi nähdä ;)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.1.25 13:16:59

No eikö moni nainen ole "häirinnän kohde" jos baarissa raitis, mutta ruma ja peeaa mies tulee juttelemaan, mutta sama nainen ei koe lainkaan olevansa "häirinnän kohde" jos seuraavaksi tulee känninen, komea massiukko, joka kouraisee ja kysyy irtoaako. Ensinmainittu oli joku sika joka luuli itsestään liikoja että meetoo, jälkimmäinen ihanan itsevarma komistus kikatikikati. Että sama asia on ekin kohdalla häirintää ja akin kohdalla ihqua.

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   15.1.25 13:20:10

Aloittaja tekee vaan omia hommiaan ja lakkaa vahtaamasta niitä miehiä, että mitä ne tekee ja katsooko ne minua. Tuollainen vahtaaminen antaa vaikutelman, että olet sosiaalinen tai että olet kiinnostunut. En minä ainakaan tiedä, tuijottaako joku jos en itse katso häntä, että sikäli......

Lähettäjä: Nönnö 
Päivämäärä:   15.1.25 13:23:49

Ostat itsellesi ihan ikiomat laitteet ja lopetat vikisemisen.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   15.1.25 13:40:53

Ja saatoithan sinä vastata heidän naisihannettaan (tavallinen suomalainen akka joka reenaa löysissä vaatteussa) ja märkiä päiväunia. Ei ne kaikki kyttää kisakireitä silikonitäytettyjä bimboja

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   15.1.25 13:42:44

Tämä kuntosalikyttäily koskee miehiä ihan yhtälailla. Miespuolinen ystäväni alkoi käydä salilla ja joutui tällaisen kaveeraajan silmätikuksi. Alkuun tervehti siallisesti kauempaa, vähitellen tuli lähemmäs ja alkoi tyrkyttää vinkkejään. Ystäväni kieltäytyi ja kertoi tehneensä ohjelman ammattilaisen kanssa ja jatkoi omaa tekemistään. Jostain syystä tämä sankari otti ystäväni ihan elämän asiakseen ja alkoi joka tulla ystäväni luo ja aloitti aina lauseensa: "Hei saako sanoa, että..." Ja aina sieltä tuli joku uusi vinkki koskien painoja, salivaatteita, proteiinijuomia, ruokavaliota, milloin mitäkin. Ystäväni koetti olla ihan kohtelias ja totesi, että keskittyy tässä nyt omaan tekemiseensä, mutta ei tuo maanvaiva jättänyt rauhaan millään, ilmeisesti piti tätä ystävääni jotenkin kaverinaan. Oli vähän sellainen rassukan oloinen mies. Ystäväni vaihtoi lopulta salia, kun koko kivan harrastuksen kuormittavan liikaa tuon sankarin vuoksi.

Lähettäjä: lissukaisamerja 
Päivämäärä:   15.1.25 14:17:36

"Aloittaja todennäköisesti ei ole niin uniikki lumihiutale"

^
ap:n nikki "Tavismuija" ei kuulosta kovin uniikilta lumihiutaleelta. Valoja nyt päälle.

Lähettäjä: Lelle 
Päivämäärä:   15.1.25 14:27:13

"No eikö moni nainen ole "häirinnän kohde" jos baarissa raitis, mutta ruma ja peeaa mies tulee juttelemaan, mutta sama nainen ei koe lainkaan olevansa "häirinnän kohde" jos seuraavaksi tulee känninen, komea massiukko, joka kouraisee ja kysyy irtoaako. Ensinmainittu oli joku sika joka luuli itsestään liikoja että meetoo, jälkimmäinen ihanan itsevarma komistus kikatikikati. Että sama asia on ekin kohdalla häirintää ja akin kohdalla ihqua"

Tämä on miesten vakioesimerkki. Tämän voi kääntää myös ymmärrettävämmäksi miehille, eli jos semmonen kaikkien karsastama pubiruusu tulee iholle, ei se teidänkään itsetuntoa hivele, vaan ainoastaan ärsyttää. Ja toivoisitte sen laardiperseen poistuvan suorinta tietä sinne mistä tulikin. Jonkun kivannäköisen pimun huomio kyllä hivelee itsetuntoa ja tuntuu hyvältä. Täysin sama asia! Eikö vain?

Miehillä on usein myös tapana jäädä vonkaamaan, vaikka olisi kuinka nätisti sanottu, että ei kiinnosta. Sitten kun joutuu sanomaan jo tosi rumasti, sitten mies suuttuu ja jää siihen häiriköimään ja haukkumaan pihtarihuptaksi. Silloin se on häirintää.

Päivämäärä:   15.1.25 14:38:26

Ja vaikka olisi kuinka puoleensavetävän näköinen ukko, niin jos se tulee tuosta vain kouraisemaan ja tekemään alatyylisen seksiehdotuksen, niin täytyy tosiaan olla mies luullakseen, että sellainen on naisten mielestä ihanaa kikatikikati. Miehethän ilmeisesti vain tykkäisivät jos niitä tulisi yhtäkkiä kourimaan joku nuori hyvännäköinen nainen, mutta ei se naisilla toimi niin.

Se, että niin monille miehille naisten lähestyminen = kourintaa ja vulgaareja ehdotuksia, on juuri se syy miksi monet miehet eivät löydä seuraa.

Lähettäjä: Lupu 
Päivämäärä:   15.1.25 14:40:59

Aloittaja on näitä sekopäitä, jotka huutaa hästägmiituu heti, kun joku mies edes tervehtii :D Lopeta itte se kyttääminen ja keskity omaan tekemiseesi ja anna muiden tehdä omaansa. Etlöhän sinäkin mene voereiseen laitteeseen, jos se sun ohjelmaasi kuuluu.

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   15.1.25 14:42:00

"Ja toivoisitte sen laardiperseen poistuvan suorinta tietä sinne mistä tulikin."

Sulla on huono esimerkki, miehet olisi innoissaan laardiperseistä, isot selluperseethän on nykyään muotia.

Lähettäjä: nej 
Päivämäärä:   15.1.25 14:48:06

Lähettäjä: O
Päivämäärä: 15.1.25 11:36:54

Minä kävin salilla yhteen aikaan ja siellä oli yks tosi ärsyttävä äijä. Laitteelta laitteelle kulki ja katsoi ihmisiä siten että haluaa jutella ja aina se jollekki alako puhumaan. Mulla tuli selittään että sormukset menee mutkalle tangolla että pitäs ostaa hanskat. Samoin vaan että en tarvi. Mun sormukset on kultaa eikä ne mene mutkalle. En tarkkaan osaa sanoa mikä siinä äijässä ärsytti mutta päätin että jos tulee mulle höpöttää niin sanon että Älä puhu mulle. Oli siellä muitakin jotka jutteli, juttelin itekki mutta se yks äijä vaan ärsytti. Enkä tykkäisi tuosta mistä aloittaja kertoo, kerran tilaa on niin miksi pitää ängetä ihan viereen.

Tähän muuten takertumatta, niin ne sormukset oikeasti voi tehdä hallaa treenissä, oli materiaali mikä hyvänsä, koruliike ohjaa ainakin ottamaan pois kuntosalilla, mutta jokainen toki tekee just miten tykkää ja kärsii seuraukset itse. :)

Ja sit aloittajalle, ihan oikeastiko ajattelet että muiden pitäis muokata omaa treeniänsä, etteivät olisi viereisissä tai sinua lähellä olevissa laitteissa? Pyöritän kuntosalia ja asiakkailla voi usein olla hieman harhaisia ajatuksia tapahtumista ympärillää, yleensä kyseessä on 99% ajasta kuitenkin vain omat tuntemukset. Meillä ainakin kaikkia tervehditään ja muutenkin vähän ollaan silmät auki että kaikilla kaikki ok. Jokainen keskittyy omaan treeniin, oli se sitten äänekästä tai ei ja homma toimii. Suurin osa asiakkaista kuntosaleilla on edelleen miehiä, eli todennäköisyys edes olla naisten kanssa samaan aikaan treenillä on pienempi.

Lähettäjä: ?????? 
Päivämäärä:   15.1.25 14:55:39

Aloittajako ei voi käydä naisten salilla tai naisten vuorolla?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   15.1.25 14:58:34

?????, mitäs, jos tuo sali on aloittajan työ/kotimatkan varrella?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.1.25 15:04:40

Jos ehtii tarkkailla toisten käyttämiä laitteita ja katseiden suuntaa, on itsellä aivan liian vähän painoja...

Lähettäjä: ?????? 
Päivämäärä:   15.1.25 15:10:03

"mitäs, jos tuo sali on aloittajan työ/kotimatkan varrella?"

Olkoon vaikka kodin naapurissa, jos on noin hankalaa niin luulisi että "ongelmat" on suurempi riesa kuin välimatka.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.1.25 15:13:49

Mun kokemuksen mukaan ärsyttävimmät ihmiset salilla on nimenomaan aina naisia. Miehistä ei ole koskaan ollut mitään vaivaa. Muutama nainen on tuntunut tekevän tahallaan kiusaa. (Olen itse nainen)

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   15.1.25 15:14:04

Huomaa että aloittaja ei todellakaan ole tottunut käymään salilla :D

Normaalisti salilla kävijät noudattavat saliohjelmaa, eikä siellä mennä vaan fiiliksen mukaan johonkin laitteeseen! :o

Jos minulla on ohjelmassa laite tai liike X, niin tasan menen siihen laitteeseen tai sen suorituspaikalle vaikka olisi tyhjä sali ja vieressä joku muu. Ja jos salilla on muutakin porukkaa ja joku on siinä laitteessa mihin haluaisin, norkoilen lähistöllä (ehkä teen jotain pientä jossain muussa laitteessa mikä siinä lähellä sattuu olemaan) että pääsen heti siihen laitteeseen kun se vapautuu, muuten voi olla että siihen ehtii seuraava ennen kuin minä jos lymyilisin salin toisella puolella.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.1.25 15:23:33

Toi salilla tervehtiminen on miesten tapa. Itse käyn isohkolla ketjusalilla mieheni kanssa, oon käynyt kohta puolitoista vuotta ja vähän aikaa sitten ollessani yksin pukuhuoneessa sinne tullut nainen tervehti. Tää oli niin yllättävää että kerroin tästä miehelle, ja se sanoi että miesten puolella pukkarissa moikkaillaan oikeastaan joka kerta kun siellä käy! :D Ja moikkailee ne toisiaan salinkin puolella. En tiedä miksei naiset moikkaile edes toisiaan, en kyllä itsekään niin tee.

Jotkut miehet kyllä kyylää, mutta suurin osa salilla tekee omia ohjelmiaan ja suurin osa varmaan uskaltaa tehdä ohjelman mukaan vaikka joutuisi menemään jonkun viereen. Tulee mieleen joku sosiaalinen fobia jos jättää jonkun tekemättä sen takia ettei joudu menemään jonkun toisen lähelle.

"Mulla tuli selittään että sormukset menee mutkalle tangolla että pitäs ostaa hanskat. Samoin vaan että en tarvi. Mun sormukset on kultaa eikä ne mene mutkalle. En tarkkaan osaa sanoa mikä siinä äijässä ärsytti mutta päätin että jos tulee mulle höpöttää niin sanon että Älä puhu mulle. Oli siellä muitakin jotka jutteli, juttelin itekki mutta se yks äijä vaan ärsytti. Enkä tykkäisi tuosta mistä aloittaja kertoo, kerran tilaa on niin miksi pitää ängetä ihan viereen."

Ensinnäkin käytät liian pieniä painoja jos sormus ei satu, ja toisekseen vaikkei se kultasormus vääntyisi niin kyllä se naarmuuntuu. Että sinänsä aika pässiä toimintaa enkä ole ikinä nähnyt että kukaan käyttäisi sormuksia salilla.

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   15.1.25 15:28:15

"Millä nuo salikyylät saa pois läheltään?

Ei sinulla ole oikeutta kieltää ketään käyttämästä mitä tahansa vapaana olevaa laitteita. Kenenkään ei myöskään tarvitse selittää sinulle miksi jotain määrättyä laitetta käyttää.

Jos ei kestä muita ihmisiä ei pidä mennä sellaiseen paikkaan missä on muita ihmisiä.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   15.1.25 15:32:28

"tuli selittään että sormukset menee mutkalle tangolla että pitäs ostaa hanskat. Samoin vaan että en tarvi. Mun sormukset on kultaa"

No ihanko totta, muiden ei olekaan, mahtoi se ukko yllättyä että oikein kultaa.

Mulle on tullut aikoinaan salia aloittaessa sellainen tosi iso saliukko selittämään, että sun säädöt on vähän väärät ja se voi olla haitaksi, joten säädä tuota tuonne ja tätä tänne. Oli kyllä ärsyttävä ukko kun kehtasi tulla avuliaasti neuvomaan. Ja törkimys kehtasi moikata ja jutellakin jatkossa, samoin sen muija joka joskus oli sen mukana.

"Normaalisti salilla kävijät noudattavat saliohjelmaa, eikä siellä mennä vaan fiiliksen mukaan johonkin laitteeseen! :o

Jos minulla on ohjelmassa laite tai liike X, niin tasan menen siihen laitteeseen tai sen suorituspaikalle vaikka olisi tyhjä sali ja vieressä joku muu."

Tämä.

Lähettäjä: Kohtalotoveri 
Päivämäärä:   15.1.25 15:36:04

LähettäjäHmm

Päivämäärä15.1.25 15:14:04

Huomaa että aloittaja ei todellakaan ole tottunut käymään salilla :D

Normaalisti salilla kävijät noudattavat saliohjelmaa, eikä siellä mennä vaan fiiliksen mukaan johonkin laitteeseen! :o
-----

Kyllä sen huomaa onko kyse oman treeniohjelman noudattamisesta, vai justhetisilloin laitteen vaihtamisesta kun nainen tulee paikalle. Itsekin olen törmännyt kyyliin, ja kummasti se heidän saliohjelma vaati aina juuri sen viereisen juoksumaton tai laitteen tms. eikä kauempana olevaa aivan vastaavaa. Kun vaihdat paikkaa, nuo tulevat perästä ja jatkavat kyyläämistään, siinä missä muut saattavat käväistä viereisessä laitteessa ja jatkavat sitten normaalia ohjelmaansa. Jos ei ole kyyliin törmännyt niin sitä eroa on vaikea hahmottaa.

Lähettäjä: No mutta 
Päivämäärä:   15.1.25 15:37:11

"enkä ole ikinä nähnyt että kukaan käyttäisi sormuksia salilla."

No mutta pakkohan aloittajan on niitä käyttää ja ilman hanskoja, kun muuten ne ukot luulisi että ei ole varattu ja sitten ne änkisi jo samaan laitteeseen eikä vain viereiseen. Ja kun ne on oikein kultaakin.

Lähettäjä: ss 
Päivämäärä:   15.1.25 15:38:11

Siis hui kamala, ihanko tervehtii sinua? Ja vieläpä katsoo kohti? Nyt jaxuhaleja ja terapiaa, kiireesti!

"sormukset menee mutkalle tangolla että pitäs ostaa hanskat. Samoin vaan että en tarvi. Mun sormukset on kultaa"

Vai ihan kultaa :D:D:DDD. mahtaa sitten olla kovin pienet painot. Kulta kun on erittäin pehmeä korumateriaali. En ihmettele että mies kaikkosi, hämmentyy ihmiset vähemmästäkin.

Lähettäjä: talke 
Päivämäärä:   15.1.25 15:51:02

Tervehtimistä on monenlaista.

Lähettäjä: iltakalja 
Päivämäärä:   15.1.25 15:54:33

Ja muuten uimahalleissa on noita samanlaisia kyylääjäukkoja.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   15.1.25 15:55:11

"Tervehtimistä on monenlaista."

Ja tervehtimisen tulkitsijaa. Niinhän ne monet kaupan kassatkin on tervehdityn mielestä "kiinnostuneita", koska tervehtivät ystävällisesti ja saattavat jopa hymyillä.

Lähettäjä: Tepaa 
Päivämäärä:   15.1.25 16:02:15

Teippaa nännit ja CT.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   15.1.25 16:16:40

Kultanen sormus ei mene mutkalle jos 3 x 10 vetää tankoa ylhäältä alas pienellä painolla, sormus hädin tuskin koski siihen tankoon.

Lähettäjä: Kumma 
Päivämäärä:   15.1.25 16:27:48

Meidän salilla on myös satoja laitteita ja osa niistä on vaan halutuimpia sekä kuuluu useiden treeniohjelmaan. Usein joudun odottamaan vuoroa tai mennä viereiseen laitteeseen jos haluan vetää oman treenini läpi ns. järjestyksessä ja hyvässä ajassa. Ihmiset ovat menettäneet taidon puhua ja itse ainakin moikkailen salilla kohteliaisuutta. Yleensä en sen suuremmin puhu. Kaikki tämä on siis ok. Oikeasti vain tuijottaminen jne. ei ole ok ja siinä vaiheessa luultavasti sanoisin että voisitko lopettaa tuon tuijottaminen kun häiritsee omaa työtä. Lähtökohtaisesti kannattaa opetella ajattelemaan ettei ketään kiinnosta sen suuremmin sinä. Eli sellaista ns. hälläväliä asennetta. Tsemppiä treeneihin.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   15.1.25 16:29:51

Ohut on sormus oltava jos se vääntyy. Ei sellainen 2mm paksu (en tarkoita leveyttä, vaan rungon profiilin paksuutta) laadukas tynnyrimallinen sormus mihinkään väänny.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.