Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä nolostelit nuorempana? Nauretaan yhdessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.1.25 09:13:58

Itse en lapsena voinut ostaa vessapaperia, jos luokkakavereita oli kaupassa. Myös maidon ostaminen kaupasta nolotti, koska oli niin vanhanaikaista. Kioskilta olisin voinut ostaa, tai huoltsikalta, koska ne eivät olleet niin vanhanaikaisia.

Siskoani nolotti teininä jossain vaiheessa kävellä vanhempien kanssa kaupungilla, kulki muutaman metrin jäljessä.

Kun muutin omilleni, en voinut missään nimessä keittää jääkaappiin kananmunia ja oikeastaan koko ruuanlaitto oli vähän noloa yksin. Kun jos joku tulee ja kokkaan itselleni:D

Re: Mitä nolostelit nuorempana? Nauretaan yhdessä

Lähettäjä: Kia 
Päivämäärä:   15.1.25 11:54:33

Siteiden osto oli täysin pois laskuista.
Tyhjien pullojen vienti kauppaan.

Lähettäjä: naku 
Päivämäärä:   15.1.25 12:26:57

Mun mielestä oli noloa tankata vähillä rahoilla (vaikka kympillä), niin etsin aina syrjäisen paikan missä ei muita.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.1.25 12:35:47

En nyt tiedä onko tämä hauskaa vai pikemminkin surullista, mutta teininä häpesin jalkojani. En käyttänyt ikinä housuja - käytin ainoastaan hameita, myös talvella. Jotenkin pidin erityisesti sisäreisiäni omituisen näköisinä ja rumina.

Ja mulla on aina ollut ihan normaalit jalat, nyt ne on itseasiassa aika hyvännäköiset ja treenatut. En tosiaan tiedä, mitä päässäni tuolloin liikkui!

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   15.1.25 12:55:58

Lopetin maidon juomisen ekaluokalla kun se oli mielestäni noloa. En tiedä mistä tuon keksin, kukaan ei mitään siihen viittaavaa koskaan sanonut enkä ollut mitenkään ainoa joka maitoa joi. Siihen se loppui sitten kokonaan, en juonut sitä enää koulun ulkopuolellakaan.

Menkat ja kaikki niihin liittyvä varmaan aika perinteinen nolostelun aihe - oli tosi noloa puhua mistään niihin liittyvästä, tai ostaa siteitä tai tamponeja, tai jos joku huomasi että on vaikka repussa mukana siteitä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.1.25 13:03:26

Herkkujen ostamista teininä. Olin lapsena lapsenpyöreä mutta se hävisi teininä. Kuitenkin ajattelin etten voi ostaa herkkuja kun myyjät ajattelee että miksi tuommonen läski ostaa näitä..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.