Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko löytänyt kumppanin väärästä paikasta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.1.25 21:01:33

Oletko löytänyt kumppanin työstä, opintojen parista, harrastuksesta, vapaaehtoistyöstä tai lähestynyt häntä hänen työpaikallaan, joka on eri kuin omasi?

Re: Oletko löytänyt kumppanin väärästä paikasta?

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   14.1.25 21:06:13

Millä lailla nuo ovat vääriä paikkoja? Onko baarit ainoita oikeita? Tai nykyään Tinder?

Ja juu, opiskelukaverin kanssa olen naimisissa. :D

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   14.1.25 21:08:46

Väärä paikka ??
Voiko parempaa paikkaa ollakaan kuin harrastus?
Ja ihan jokaikisen kumppanin olen löytänyt harrastuksesta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.1.25 21:15:18

Kaverin eksä… Se kai jonkun mielestä voi olla väärä paikka.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   14.1.25 21:29:40

No näin ainakin monesta suusta kuultiin, ja todellisia syitä ja tarkoitusperiä arvailtiin, kun ihastuttiin ja rakastuttiin :D
Kyseessä siis mies, jonka silloisen puolison kanssa mieheni petti minua ja alkoi seurustelemaan ihan avoimesti, vaikka vielä naimisissa oltiin ja pieniä lapsiakin kummallakin parilla oli.
No, puheet kostosta ja siitä että ollaan vaan kiusallaan yhdessä ovat kyllä näin kohta 10v jälkeen jo laantuneet...

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   14.1.25 21:41:16

Ketkäs kuuluisuudet ne aikanaan vaihto vaimoja sulassa sovussa? Pitää siis yli 100 vuotta mennä ajassa taaksepäin. Oli iso skandaali aikanaan. Ei tosin ollut käsittääkseni rouvillakaan mitään sitä vastaan...

Lähettäjä: selitän 
Päivämäärä:   14.1.25 22:26:14

"Millä lailla nuo ovat vääriä paikkoja?"

No nykyinen konsensus ainakin tällä palstalla on se, että ko. paikoissa ei pitäisi tällä tavalla lähestyä ihmisiä, koska he joko ovat tavallaan vankina niissä tai haluavat lähtökohtaisesti tehdä niissä jotain muuta kuin harrastaa romanttisia lähestymisiä. Lisäksi heidän täytyy/haluavat tyypillisesti myös jatkaa niissä paikoissa mahdollisten pakkien jälkeen. Lähestymällä ihmistä jossakin yllä listatussa paikassa asetat tämän hankalaan tilanteeseen josta ei välttämättä pääse helposti pakoon ja jossa pakkien antaminen on vaikeampaa tai siihen on korkeampi kynnys.

Lähettäjä: selitän 
Päivämäärä:   14.1.25 22:26:41

Niin ja sama työ/opiskelupaikka katsotaan "kuormasta syömiseksi", mikä ei myöskään ole suotavaa.

Lähettäjä: Flee 
Päivämäärä:   14.1.25 22:40:53

Löysin mieheni miehen työpaikalta. En kylläkään lähestynyt miestä, vaan hän minua...

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   15.1.25 07:19:18

Kadulta tuo löytyi. Olin juuri muuttanut ulkomaille kun tuo kaiffari pysäytti kadulla ja jutusteli mukavia, mentiin kahville. Siellä selvisi että hän on puoliksi suomalainen.

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   15.1.25 08:16:22

Löysin sairaalan tupakkapaikalta :D
Miehellä leikattiin polvi ja mulla käsi, on siitä monet naurut saatu.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.1.25 08:16:31

”Niin ja sama työ/opiskelupaikka katsotaan "kuormasta syömiseksi", mikä ei myöskään ole suotavaa.”

Tämä nyt on jotenkin aikansa elänyt ajatus. Missä ihmiset tapaavat toisiaan jos ei opiskellessa, töissä tai harrastusporukoissa.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   15.1.25 08:25:06

Taas näitä hötölän incelin vänkäyksiä. Monien ketjujen verran sulle on selitetty, milloin on soveliasta toisille jotain ehdottaa ja milloin ei. On myös selitetty, miten kiinnostus kannattaa tuoda ilmi (ei, seksin kysyminen ei edelleenkään ole hyvä aloitusrepla). Mutta ethän sä tahdo vahingossakaan ymmärtää tätä asiaa, kunhan jankkaat omaa harhaista dogmaasi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.