Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  NKOTB

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.1.25 15:46:40

Ketä pojista fanitit. Itse pidin Jordanista. Aika freeseiltä näyttävät tässä tuoreessa esiintymisessä.
https://www.youtube.com/watch?v=bfZT_9QFnJ0

Re: NKOTB

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.1.25 15:53:16

Jordanista <3

Lähettäjä: My 
Päivämäärä:   14.1.25 17:15:35

Dannystä. Koska kukaan muu ei tykännyt siitä.

Päivämäärä:   14.1.25 17:18:26

Tykkäsin myös Dannystä, ja olisin voinut "ottaa" myös sen, jos en saa Jordania :D. Sitä en ymmärrä, miksi kaikki muut tykkäsivät Joesta.

Muistatteko kun joku kirjoitti lehteen (SinäMinä, MeKaks tai joku muu vastaava) tietävänsä että kuuluu yhteen Jordanin kanssa. Selitti siinä, että ymmärtää miksi muutkin fanittavat Jordania, mutta hän vain tietää olevansa tämän tuleva vaimo :D

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.1.25 23:22:07

Joe oli mun suosikki. Oli jotenkin poikamaisen viaton, muut jo vähän miehekkäämpiä.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   15.1.25 00:39:56

Mä en osannut ihastua ikinä bändien tyyppeihin, enkä fanittaa. En ois siis ”ottanut” ketään :D Tykkäsin vaan musiikista :)

Piti avata topa, kun aloin epäillä itteeni, että tunnistinko lyhenteen oikein :D

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   15.1.25 00:52:38

Heh, mä "kasvoin erilleen" lapsuuden kavereista noihin aikoihin. En ole koskaan ihastunut mihinkään bändeihin tai julkkiksiin ylipäätään. Olin vaan et ootteko tosissanne, kun yläasteelle siirryttyämme koko entinen kaveripiiri olivat NKOTB-lumoissa ja Jordan tuntui olevan kuuminta hottia. Mulle tuli mieleen jordanista vaan hammasharja.

Nyt jos pitäisi ottaa joku noista, niin ottaisin Dannyn, sekä nuorena että nykyisenä.

Lähettäjä: Huu 
Päivämäärä:   15.1.25 00:54:56

Olen ollut liian nuori tätä kuuntelemaan, mutta oliko NKOTB:n fanit jotenkin ”outoja”? Muistan, että eri lehdissä oli paljon kirjeenvaihtoilmoituksia, joissa luki ”NKOTB fanit älkää vaivautuko”.

En muista, että minkään muun yhtyeen tai laulajan faneja olisi kielletty vastaamasta kirjeenvaihtoilmoitukseen.

Päivämäärä:   15.1.25 01:26:25

Haha ei kai ne sen oudompia kun muutkaan fanittajat.
Muistan myös noi maininnat, mutta taisi olla enemmän sellaista teinien välistä ”hyii vähän noloo tykätä jostain nktobstä”

Lähettäjä: Oih 
Päivämäärä:   15.1.25 10:20:01

Joe. Olin sen verran nuori että ajattelin nuorimman sopivan parhaiten B
Jokuvuosi sitten näin unen että kotikylän raitilla hyppäsin hienon amerikanraudan kyytiin ja sitä ajoivat NKOTBn pojat, kyllä mieli on ihmeellinen, miten lie sovitti nämä vanhat asiat yhteen..oli hauska herätä nauruunsa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.