Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nenäteippi kuorsaukseen, kokemuksia?

Lähettäjä: Nukkuja 
Päivämäärä:   14.1.25 09:35:24

Kollega ohimennen mainitsi nukkuneensa nenäteipin kanssa ja on kuulemma nukkunut paremmin.

Onko teillä kokemuksia? Mä oon sillätavalla vähän herkkäuninen että mun on hankala saada unenpäästä kiinni jos on yhtään minkäänlaista häiriötekijää niin mietin että miltä tuntuu nenässä, kiristääkö tai painaako tai kutittaako vai onko ihan huomaamaton?

Miehelle ajattelin myös yrittää tarjota tällaista kun sekin ajoittan kuorsaa melko kovasti.

Nopealla googlauksella niitä näytti vielä olevan muutamia eri merkkejä noista, onko niissä paljon eroja?

Re: Nenäteippi kuorsaukseen, kokemuksia?

Lähettäjä: nacho 
Päivämäärä:   14.1.25 11:40:54

Mun miehelle auttaa kuorsaukseen tosi hyvin. Nenäteipin kanssa kuorsaa hyvin vähän jos ollenkaan, lisäksi hiljempaa. Kokeilin itsekin nenäteippiä flunssassa ja tykkäsin kovasti. Nenä oli ihan tukossa ja ahdistun aina siitä tukkoisuuden tunteesta, nenäteippi helpotti tunnetta ja unta. Ei tuntunut kiristystä tai painamista, teippi oli varsin huomaamaton. Me ollaan ostettu apteekista paria eri merkkiä, en muista nimiä.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   14.1.25 12:01:58

Ex-miehellä siitä ei kuorsaukseen juuri apua ollut. Itse kokeilin joskus huvikseni ja kyllä happi kulki selkeästi paremmin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.1.25 13:13:44

Mun puoliso käyttää ja ollaan kuorsausäpillä seurattu kuorsauksen määrää. Kuorsaus on selkeästi vähentynyt kun alkoi käyttää nenäteippiä. Ja teipeissä on eroja. Meillä sellainen ohuempi versio ei toiminut yhtään vaikka apteekissa suosittelivat sitä paksumman sijasta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.