Lähettäjä: -
Päivämäärä: 13.1.25 18:14:38
Ex-puolison kanssa ihan sama ja en ymmärtänyt sitä yhtään. En ole mustasukkainen ja vaikka olimme etäsuhteessa, niin en ajatellut, että pettää. Tai ehkä lähinnä en välittänyt, koska en voi pakottaa ketään olemaan kanssani. Toki jos ilmi olisi tullut, niin olisin eronnut. Ja tämä asenne selvästi häiritsi exääni. Hän taas oli aivan sairaalloisen mustasukkainen ja saattoi syyttää minua pettämisestä vain sen takia, että en pystynyt kiireisen työpäivän aikana vastaamaan viesteihin. Ajan kuluessa herra osoittautui narsistiksi. Toki siis merkit olivat selviä kaikille tämän livenä tavanneille kavereilleni, mutta itse olin sokea. Myöhemmin olen pohtinut, että olikohan tuokin osa narsismia, että olisi halunnut minun olevan epätoivoisen mustasukkainen hänestä. Se ainakin sopii narsistiseen minäkuvaan (eli että ajatellaan olevansa niin ylivertaisia, että naiset tekevät kaikkensa saadakseen juuri hänet jne).
Onko puolisollasi muuten narsistisia piirteitä? Jos ei, niin voihan kyse olla sitten muuten vain heikosta itsetunnosta ja epävarmuudesta.
|