Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uudestaan lääkäriin?

Lähettäjä: Sairastelija 
Päivämäärä:   13.1.25 13:59:26

Flunssa kestänyt nyt 6vk, välillä helpottaa, sitten pahenee, helpottaa jne. Pari viikkoa sitten oli vähän kuumetta ja kävin lääkärissä. Viikon antibioottikuuri käteen ja diagnoosina poskiontelon- ja keuhkoputkentulehdus. Sanottiin, että pitää olla uudestaan yhteydessä jos ei helpota. Antibiootit lievittivät limaista yskää, mutta oireet ei ole kokonaan kadonneet. Joka aamu saan yskiä hirveitä klimppejä ulos ja kurkku on turvonnut ja karhea. Tämän myötä ääni on käheä. Nenä on myöskin tukossa, vaikka olen käyttänyt nenäkannua ja suihkeita. Välillä hengittäminen tuntuu raskaalta ja keuhkoja pistelee. Työpäivien jälkeen olen ihan poikki, enkä jaksa tehdä muuta kuin syödä ja käydä suihkussa ja mennä takaisin nukkumaan.

Selväähän se on, että puolikuntoisena tässä mennään. Jos sinne lääkäriin uudestaan menee, niin mitä siellä voi tehdä asialle? Kuumetta ei ole, vaikka välillä onkin semmoinen olo. En viitsisi turhaan mennä. Perus terve olen kuitenkin.

Re: Uudestaan lääkäriin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.1.25 14:39:46

Työpäivien jälkeen? Mikset ole sairauslomalla? Toimi lääkäriltä saamiesi ohjeiden mukaan, ole yhteydessä jos oireet eivät helpota. Jätä lääkärin murheeksi se, mitä asialle voi tehdä.

Päivämäärä:   13.1.25 14:44:52

”Työpäivien jälkeen? Mikset ole sairauslomalla?”

Tämä. Ei ihme, että ei helpota, jos käyt töissä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.1.25 15:45:11

En mä ole koskaan onnistunut mistään flunssista lomaa saamaan.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   13.1.25 15:49:09

Muista, että keuhkokuume voi olla myös kuumeeton - mene takas sinne lääkäriin. Ei töihin tuossa kunnossa, tai kestää tosi kauan parantua.

Päivämäärä:   13.1.25 15:53:38

Ei sitä saikkua flunssiin aina kirjoiteta. Täällä joskus voi hyvällä tuurilla saada 2-3 päivää. Enkä tiedä onko noin pitkä sairastelu enää edes flunssaa. Yks kaveri oli 9 vk flunssassa ja nyt aloittivat astmatutkimukset. Varmasti astma puhkeaa kun ei hoideta tauteja pois.. Mitä lie "säästöä" tämmönen vatulointi tuottaa.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   13.1.25 15:55:15

Riippuu työn raskaudesta tarvitseeko saikkua vai ei.
Aikoinaan palasin liian nopeasti flunssan jälkeen töihin ja sain keuhkokuumeen, terveydellä ei kannata leikkiä.

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   13.1.25 15:58:50

Olin marraskuun alusta jouluun enempi vähempi flunssassa. Ei saanut saikkua, kun ei ollut kuumetta. Yskä, ääni pois, kurkku kipeä. Asiakaspalvelutyö.

Lähettäjä: Minnis 
Päivämäärä:   13.1.25 16:06:19

Vatuloinnilla saadaan uusia lääkeasiakkaita,ja lääketeollisuus kiittää ja kumartaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.