Lähettäjä: Nuutti
Päivämäärä: 13.1.25 13:37:28
Ymmärrän tuskasi aloittaja! Itse olin pitkällä (8kk) saikulla ja palasin selvästi "alempiin" töihin, vaikka vaivani oli ollut fyysinen eikä leikkauksen ja kuntoutuksen jälkeen enää vaikuttanut työkykyyni. Toisaalta ymmärrän esimiestäkin. Jonkunhan oli tehtävä ne minun työt sillä aikaa, kun minä olin pois, joten kun ei erikseen oltu palkattu määräaikaista sijaista, ei sitä minun paikkaani tiimissä enää ollut samalla tavalla kuin ennen saikkua, kun projektini oli pitänyt jakaa muille. Vanhempainvapaa on tietysti vielä pidempi aika, joten tietenkin dynamiikka ehtii sinä aikana mennä uusiksi. Itse teen projektivetoista asiantuntijatyötä ja nyt kun uusia projekteja on alkanut olen päässyt taas lähemmäs sitä vaatimustasoa, mistä jäin pois.
Ei ole työnantajankaan etu teettää sinulla ylipalkattuna helppoja töitä, joten kunhan pidät asiaa sopivin väliajoin esillä, pääset todennäköisesti pikkuhiljaa takaisin niihin osaamistasi vaativiin töihin. Voi viedä vähän aikaa, kun olet ollut noin kauan pois mutta eiköhän se sieltä jossain kohden. Nauti sillä aikaa helpommasta työnkuvastasi :)
|