Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies moitti ulkonäkökeskeiseksi

Lähettäjä: Sometyrkyt uuh 
Päivämäärä:   13.1.25 00:26:27

Mies moitti ulkonäkökeskeiseksi kun värjäytin hiukset, kulmat ja ripset. Että typerää tuollainen ulkonäkökeskeisyys ja ketä varetn varatun pitää itseään tällätä ja laittautua. Itse kuitenkin seuraa somessa kaikkia mahdollisia lisäkkeitä ja kiloa pakkelia käyttäviä muikistelijapyllistelijöitä. Jos naisten logiikka on vitsien aihe, niin ei ihan tuo miesten logiikkakaan ymmärrettävää ole.

Re: Mies moitti ulkonäkökeskeiseksi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.1.25 00:51:03

Oletko noin lapsellinen?
Etkö tiedä mitä mies ajattelee?

Miehethän siis nolaavat puolisoitaan silloin kun nämä laittautuvat, koska heille iskee pelko siitä, että joku muu mies pitää sinua viehättävänä ja hän saa kilpakosijoita.

Ei mies ajattele että olet ulkonäkökeskeinen.

Mies ajattelee: "Tuohan on nätti. Kyllä sen muutkin miehet huomaa. Menetän sen vielä tai se alkaa ylpeäksi. Miksi se edes laittautuu? Onko sillä joku kiikarissa? Nyt pitää äkkiä alentaa sen itsetuntoa ja nolata se, sitten se alkaa taas hiirulaiseksi ja olen turvassa!"

Lähettäjä: Hohhoh 
Päivämäärä:   13.1.25 00:53:10

Tossahan se totuus jo tulikin. Hirveän kiva mies sulla.

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   13.1.25 01:00:53

Minun ex-mies ehdotteli, että hommaisin tekoripset, tekokynnet, kumihuulet, alkaisin reenata persettä (muuta ei olisi tarvinnut salilla kuulemma tehdä, se oli ilmeisesti kohteliaisuus) ja meikkaisin instapalkkikulmat, koska seurasi tätä lajia somessa ja somessa kaikki on totta. Hommasin kuitenkin sen sijaan uuden miehen. Voisi aloittajakin harkita, nyt kun on tällingissäkin :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.1.25 01:08:12

Tuo on ihan harkittua alistamista. Jos et laittautuisi, mies haukkuisi sinua siitä. Kaikenlainen ulkonäköön liittyvä syyllistäminen aina ollut tapa hallita naisia. Minä en olisi tuollaisen kanssa.

Lähettäjä: Exän exä 
Päivämäärä:   13.1.25 01:35:28

"Minun ex-mies ehdotteli, että hommaisin tekoripset, tekokynnet, kumihuulet, alkaisin reenata persettä"

Mun taannoinen exä seurasi instassa juuri tuota tyyppiä. Kysyin, että mikset hommaa itsellesi tuollaista naista kun kyseinen tyyli ja ulkonäkö selkeästi miellyttää. Ei hän sellaista nyt itselleen haluaisi, vtuttaisihan se kun muija meikkaisi tunnin ennen kuin voi mennä minnekään, kaikki miehet vahtaisi sitä, sillä ei olisi aikaa muulle kuin reenaamiselle ja pinnallistakin sellainen on.

Oikein huvitti kun ei se ottanut huomioon sellaista asiaa, että ei se olisi saanut mitään instabeibeä joten parempi muka "olla haluamatta" ja sitäpaitsi jos se on niin pinnallista niin miksi sellaisia sitten piti seurata. Miesten logiikka on kyllä joskus erikoinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.